[Spoed] Pijnstillers met spierverslappers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: [Spoed] Pijnstillers met spierverslappers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:34

Shan, ik zou nu niet direct een overhaaste beslissing maken meiske. Je bent eergisteren naar de manueel therapeut geweest, je lijf moet weer helemaal op zijn plooi komen. Laat idd die rug eens scannen, dat je weet of daar iets in zit ja of nee, en geef het verder wat tijd. Rust en gerichte beweging (oefeningen) kunnen een heel verschil maken.
Zeker omdat je paard niet van jezelf is en het dus echt grote gevolgen heeft om tijdelijk te stoppen zou ik zeggen: kijk het nog even aan, doe onderzoeken, vraag second opinions, laat je masseren en wacht gewoon even af.

Het is natuurlijk geen vergelijking maar mijn paard heeft na de osteopaat 6 weken compleet ongecoördineerd en uit balans gelopen en daarna 3 maanden nog niet de gewone losheid gehad, puur omdat er wat werveltjes waren verzet en hij het lichaam helemaal opnieuw moest leren gebruiken. Straks ben jij over een maand op zijn plooi en is Windevrouwe wel weg naar iemand anders, dat zou toch zonde zijn?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 15:42

Win staat hier in principe toch maar tijdelijk Riv... het is erg spijtig en ik baal er ook zeker van, maar september oid zou ze toch terug gaan. Zeker omdat ik wss per september in het buitenland zit. :)

Echter ga ik verder niet stoppen. Ik ga door tot ik een diagnose & behandelplan heb. MIjn ouders en ik zijn nu hiernaar aan het kijken: http://www.fysius.nl

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:54

Ok, ik wist niet dat ze in september weer weg ging.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 15:57

Ja, soort jaarcontractje. Hoewel ik haar langer zou mogen rijden als k zou willen! Maar omdat ik toch buitenlandplannen heb... Desondanks vind ik het wel moeilijk om nu al te stoppen, maarja, als ze hier maar wat staat schiet je ook niks mee op. En als alles heeeeeeeeeeeeel positief verloopt, zit ik er miss over een paar weken toch wel weer op... ik ga het wel zien.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:15

Nee, daar heb je gelijk in.