Lielle schreef:helemaal geen last van. Zo lang het niet hariger is dan de kat en stil zit als ik ernaar kijk, eet ik het gewoon
gelukkig maar, ik ben niet de enige kliko hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Als we bijv. gaan bbq-en of gourmetten en er heeft vlees op tafel gestaan, dan gaan alle restjes zonder pardon de kliko in.
rommulus schreef:verootjoo schreef:Alles weggooien vind ik echt heel erg asociaal, verwend en belachelijkAls het nog te eten is, gewoon opeten. De tht datum staat erop omdat het verplicht is, en het is een richtlijn, het betekent niet dat het die dag erna niet meer goed is...
helaas kan niet iedereen er tegen om voedsel te eten wat niet helemaal ok is
ik persoonlijk benijd de mensen die dat wel kunnen
.

Lust vrijwel niks, en als ik het zelf heb klaargemaakt eet ik het bijna nooit. Dan heb ik teveel gezien van wat er inzit!

ook arme studentjes aanwezig? kleine hoeveelheden kopen is hartstikke duur.. Nell_ schreef:Topic gaat hard
Vlees ben ik helemaal een zeikerd inLust vrijwel niks, en als ik het zelf heb klaargemaakt eet ik het bijna nooit. Dan heb ik teveel gezien van wat er inzit!
Daarbij, er staat wel een datum op alles, maar sommige dingen zijn nog bedorven vóór de datum! En hoe zit dat met bijv smeerkaas? Vaak houdbaar tot 2011 ofzo, totdat je het openmaakt! Dan zit er binnen de korste keren schimmel op!
Pakje smeerkaas pak ik op mijn werk altijd nieuw![]()
De aangebroken smeer ik op aan de kinderen
stefan3 schreef:Ik ben een tijd in Afrika geweest. Hier krijg je vlees waarvan 75% van het gewicht uit vliegen bestaat, het hangt een aantal dagen of wat lekker achter een raampje te broeien bij 40graden buitentemperatuur, het halve dorp heeft het in zijn handen gehad, het wordt gesneden met messen en op blokken waar nog de vleesresten van 4 maanden geleden opzitten..... en het mooiste, ik heb het bijna een jaar gegeten en ben geen 1 keer ziek geworden van het eten daar.
Ik lees of kijk dus niet eens meer naar een datum hier in Nederland.
in Indonesie at ik bij die staattentjes........... Hygiene zoals hier in nederland voorgeschreven is daar ondenkbaar