Ik bwen smib verkhoudenb..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Ik bwen smib verkhoudenb..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 13:49

Oke.. Wat is het slimst? Voorlopig even aankijken en desnoods volgende week even naar de dokter?

Ik voel me niet echt ziek ofzo, ja, ben natuurlijk wel wat brak, maar lang niet ziek genoeg om thuis te blijven :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 13:55

Je zou dokter of assistente even kunnen bellen en het voorleggen wellicht. Heb jij of iemand in je familie last van bronchitis/astma/exceem/hooikoorts/allergieën? Dan heb jij ook wel kans op dat soort gevoeligheden namelijk ;-)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 14:30

Nee, we hebben van alles in de family, maar geen van wat jij allemaal opnoemt :P

Als het maandag niet minder is ga ik eens bellen :D Goede tip! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 14:44

:(:) Tallie toch!

Lekker uitzieken, veel thee drinken en bekijk het van de positieve kant: je kan een ongehoorde hoeveelheid keelsnoepjes eten :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:37

Tallie1979 schreef:
Ik voel me niet echt ziek ofzo, ja, ben natuurlijk wel wat brak, maar lang niet ziek genoeg om thuis te blijven :D

Ik ken het gevoel.
Eerst een zere strot, en en dag later later de ene na de andere zakdoek volsnuiten.
Druk op de oren en je gewoon k*t voelen.

Maar inderdaad, nog niet zo erg dat je je ziek meld.
Hopelijk ben ik er met een paar dagen weer vanaf, kan het echt niet gebruiken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 08:13

Ik voel me veel beter, Nog wel een beetje verstopt, maar geen keelpijn meer :D

Mijn stem slaat echter nog wel over en heb het nog ietsjes benauwd, maar voel me vele malen fitter dan vorige week :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:35

Ik heb het ook al 2 weken! Vorige week had ik nog een lichte keelontsteking, nu alleen nog een beetje pijn. maar nu ben ik sinds gisteren dus echt officieel ziek. Volgens mij heb ik nu koorts, en ik heb het idee dat ik half stik, mijn longen zitten volgens mij helemaal vol. :\

Ik wou dus per se nog door gaan, het zijn de laatste 3 lesdagen voor de examens ! :=
Maar nu voel ik me dus eeeecht niet goed. *zucht* veel vitamine C pakken dan maar.

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 16:56

Ik ben weer aardig opgeknapt.
Schiet alleen soms nog in een hoestbui.

Red_Savage: Jij weet ook wanneer je ziek moet worden :+
Hopelijk ben je voor het examen weer wat opgeknapt.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:00

Ik ben nog steeds verkouden. Precies een week nu, maar heb niet het gevoel dat het einde in zicht is. Wel van de koude rillingen af, dat is al iets.

@red_savage Balen dat je nu juist ziek wordt. Hopelijk knap je nu toch wel snel op!

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:03

Ja hier ook iemand! Al 2,5 week lang kom er maar niet vanaf

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:19

Oh verschrikkelijk..... ik heb er ook zo ontzettend last van... icm de hooikoorts helemaal verschrikkelijk! "Het loopt" constant _-:(. Hele dagen ook niezen en kan er ook niet van slapen, vandaag was het helemaal erg, vooral als je op school zit.
Wie weet er iets tegen te doen? O:).
Ga morgen de dokter maar bellen en andere medicijnen voor de hooikoorts vragen want die helpen ook niet (meer).

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:29

Blaaah ik meld me ook.
Al doet me keel niet zeer (yaay).
Maar 't begon met me vriend die ineens een stem als sinterklaas had en toen ben ik ook op mezelf gaan letten want we delen wat allergien etc.
Maar ik ben nu zeker ruim een week aan t niezen en snotteren, ik moet spontaan hoesten en stik dan half, hoewel er dus geen slijm omhoog komt en het ook nog niet zo laag zit (ervaring met bronchitus) me ogen beginnen te tranen als ik buiten ben (helemaal in de tuin of bij weilanden etc) en ik heb een benauwd gevoel in me longen. Oja en zo'n snothoofd met pijn richting de gehoorgang idd, maar nog niet heel extreem.

Ach ik blijf maar braaf al me medicijnen nemen maar als iemand nog tips heeft?

Aanvulling:
Ik heb ook spierpijn :P Maar heb afgelopen week ook meer gedaan dan normaal, dus denk dat het daardoor komt
Allergien:
Katten, huisstofmijt (minder dan vroeger), bomen/gras en gevoelig voor sommige honden, rook etc.
Allergisch astma en veel amandelonsteking (sinds 2 jaar eruit) en bronchitus gehad
Medicijnen:
Ceterizine 1xpd, fluticasonneusspray 1xpd, seretide 2xpd eventueel ventolyn (alles hele jaar door, seretide sinds 2,5 maand)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:42

Ja, echt erg eigenlijk want ik nu heb ik nog de laatste lessen, en er zijn leraren die nog nieuwe stof behandelen! :oo Morgen ga ik echt naar school, het is wel erger geworden en ik kan nu bijna niet praten. :+Maargoed, nog even school, werken en dan mag ik weer k.o. zijn. :')

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:46

Ik ben meld me ook. Ik ben vanaf donderdag aan het snotteren!