Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga hem toch maar verstoppen onder het bed denk ik..
ik zou ook erg boos zijn kun je je eigen broer al niet meer vertrouwen

Linda_Sem schreef:Ik heb me hier ook eens in vergist. De douchegel is echt blauw! De badschuim is lavendel van kleur. Ik had normaal de badschuim en me in de winkel eens vergist en de douchegel meegenomen. Thuis schrok ik dus ook van de kleur, maar hier zit m dus het verschil!!
Maar dat verklaart nog niet de vreemde geur.. Hij is niet meer zo lavendelig als eerder en rook volgens mij ook anders als in de winkel. Over de datum zal hij niet zijn gezien ik hem met sinterklaas heb gekregen.
Horsii_mine schreef:Hihi ik had vanmiddag in de winkel ook even gespiekt en zag inderdaad dat deze blauw wasMaar dat verklaart nog niet de vreemde geur.. Hij is niet meer zo lavendelig als eerder en rook volgens mij ook anders als in de winkel. Over de datum zal hij niet zijn gezien ik hem met sinterklaas heb gekregen.
Weet iemand trouwens waar je niet al te dure kistjes kan kopen waar je een slot op kan zetten? Bij de xenos hebben ze geen kistjes die op slot kunnen
Een slotje aanzetten kan denk ik wel, maar is ook weer zo'n gedoe 

echt niet normaal wat die uithaalt, en vreemd dat je ouders daar niets om geven...