Nu eet ik veel minder en ik blijf goed op gewicht, eet idd wel zeer regelmatig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dus misschien maar goed dat ik niet zoveel brood eet
. Ben wel op normaal gewicht trouwens.
goeroe schreef:Ik begrijp niet goed waarom je de link legt tussen brood eten en afvallen, want volgens mij zijn er niet veel mensen te zwaar omdat ze teveel brood eten!Zorg er wel voor dat je volkoren brood neemt, dus geen witbrood maar ook niet van dat heel erg donkere brood want daar zit verbrande mout in en dat is niet gezond.

MarcoBorsato schreef:Mag ik vragen wat je dan wel 's avonds eet? Ik vind het erg moeilijk om een maaltijd te bedenken waar 1 van deze 4 bestandsdelen niet inzitten!Ik ben iets te zwaar, en ben aan het afvallen. Ik eet liever geen brood, aardappelen, witte rijst en pasta.

Moet dat echt wel eten anders krijg ik mega honger.
Daarbij dan nog fruit en andere tussendoortjes.
Majo schreef:MarcoBorsato schreef:Mag ik vragen wat je dan wel 's avonds eet? Ik vind het erg moeilijk om een maaltijd te bedenken waar 1 van deze 4 bestandsdelen niet inzitten!Ik ben iets te zwaar, en ben aan het afvallen. Ik eet liever geen brood, aardappelen, witte rijst en pasta.
Majo schreef:MarcoBorsato schreef:Mag ik vragen wat je dan wel 's avonds eet? Ik vind het erg moeilijk om een maaltijd te bedenken waar 1 van deze 4 bestandsdelen niet inzitten!Ik ben iets te zwaar, en ben aan het afvallen. Ik eet liever geen brood, aardappelen, witte rijst en pasta.
Ik eet zelf overigens 3 tot 4 boterhammen op een dag, verschilt een beetje of ik er zin in heb.
Ik neem er sowieso altijd 3 mee naar mijn werk, die eet ik wel op, met een dikke klodder sandwichspread, anders vind ik het niet lekker
Heb niet zoveel ideeen wat ik anders tussen de middag moet eten... iemand een idee?
Ik eet in de ochtend altijd Albran van Kellogs, nooit geweten dat daar zoveel suiker inzit! Damn, denk je een keer iets goed te doen... blijkt het toch weer NIET goed te zijn!
Berdien schreef:Nee, zeg ik dat dan ergens? Ik zeg dat veel mensen een jodium tekort hebben, dat is wetenschappelijk aangetoond. Niet dat jíj dat hebt, of dat jíj voedingsstoffen mist. Ik sprak in het algemeen, helemaal niet specifiek op jou gericht.