Menino: Op dit moment ben ik er hard mee bezig.. Ik ga dus lessen waarbij k het niet kan opbrengen.. Omdat bijv. de klas de druk is, of ik zelf gek word door de 'herrie' in me hoofd dan kan ik bij mijn mentor gaan zitten werken. Ook word er steeds meer rekening gehouden. En zijn er verschillende docenten zich daar wel wat meer in aan het verdiepen zijn.
Over die school, zoiets hebben wij hier ook in de buurt.. Maar zie dat niet zitten omdat daar EN geen havo word gegeven.. EN dan laat ik eigelijk alles achter wat ik op deze school heb opgebouwd, ik heb een vertrouwde leeromgeving wat meestal erg lang bij me duurt om daar aan te wennen.. En een hele goede band met mijn mentor.
Moon schreef:Heeel herkenbaarAl blijf ik me er soms wel over verbazen hoe weinig sommige andere mensen weten

edit: Erg fijn zo'n topic om met andere hier over te praten
) ... toen ik er op zat was het alleen maar 'ja ik ben vast moeilijk en dom, en ik heb hier mijn vrienden dus ik blijf hier maar' maarja, in mijn geval besloten hun dat het geen zin meer had om er te blijven...
! En dan ook echt van tien voor half 12 tot 1 uur
...
In mijn omgeving zijn er niet echt mensen waar ik het daar over kan hebben.. Erg fijn om hier gewoon een topic te hebben om je idd je ei kwijt te kunnen
Overigens wel vaak stomme hele goedkope dingetjes zodat mn bankrekening het aankan. Het is niet onverantwoord zegmaar
Als ik dat niet doe heb ik echt binnen no-time een sleur gevoel...
Meestal als je het gewoon rustig uitpraat hebben ze daar echt wel respect voor.
en omdat het klasgenoten waren en mijn aangifte uitgelekt was een vreselijk examenjaar gehad. Maar achteraf ben ik heel erg trots op mezelf