Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skygirl schreef:Bunga schreef:Misschien wel een uitkomst voor de heeel klein geschapen mannen ipv de kinderen
Daar is het oorspronkelijk ook voor bedoelt.
Ibbel schreef:Tja, kennelijk is de evolutie bezig ervoor te zorgen dat 'we' ons weer eerder gaan voortplanten dan pas rond de 35.
Sizzle schreef:Ibbel schreef:Tja, kennelijk is de evolutie bezig ervoor te zorgen dat 'we' ons weer eerder gaan voortplanten dan pas rond de 35.
Die evolutie heet overgewicht. Het percentage lichaamsvet is voor een zeer groot deel bepalend voor de start van de puberteit (en helaas daarmee ook gerelateerd aan het krijgen van borstkanker)
Bunga schreef:Sizzle schreef:
Die evolutie heet overgewicht. Het percentage lichaamsvet is voor een zeer groot deel bepalend voor de start van de puberteit (en helaas daarmee ook gerelateerd aan het krijgen van borstkanker)
Hier klopt dus ook niet veel van.
Ik was een sprietje en werd ongesteld toen ik 11 was.
Zo meerdere mensen. Dit kun je niet op overgewicht afschuiven.
Bunga schreef:Hier klopt dus ook niet veel van.
Ik was een sprietje en werd ongesteld toen ik 11 was.
Zo meerdere mensen. Dit kun je niet op overgewicht afschuiven.
Sizzle schreef:Ibbel schreef:Tja, kennelijk is de evolutie bezig ervoor te zorgen dat 'we' ons weer eerder gaan voortplanten dan pas rond de 35.
Sizzle schreef:En inderdaad zoals hierboven staat gaf een sexuoloog (of hoe je dat ook schrijft) aan dat het eerder het tegenovergestelde effect zou hebben omdat de jongens zich juist meer zouden schamen met een klein condoom aan de kassa en dan liever zouden wachten tot je een 'gewone' past.