Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Nee, nooitmaar ik geef dan ook veel geld uit aan mijn bh's en ga naar goede speciaalzaken
Weet jij wel zeker dat je de goede maat draagt? Want bij een goede BH in de goede maat horen dat soort dingen niet te gebeuren..
Corelli schreef:Die is suuuper fijn. Heb ik ook. Zitten bandjes bij dus doe 'm ook 's winters super veel aanHBVisser schreef:De strapless BH van Marie-Jo.
http://www.charlene-lingerie.nl/images/ ... 468200.png
Deze dus! Aan de binnenkant van de BH dus op de huid zit een randje siliconen zodat hij hij niet verschuift of omkrult. Verder kan je hem ook met bandjes eraan dragen. Normaal of gekruist. Hij is iets gevoerd (handig als t eh wat frisjes is) en heeft een licht push up effect.
Die lijkt me heel fijn (en ik vind 'm mooi) maar ik vind 69,95 toch te veel van het goede
Vind rond de 25, 30 euro een mooie prijs, maar goed, misschien is dat dus wel een onmogelijke eis voor een fijne bh in mijn maat...
Corelli schreef:Ik neem aan van niet, ik heb me laten helpen!Ik draag normaal 70E, maar mijn bh's begonnen de laatste tijd al wat ruim te worden, dus de 70 E was te ruim en de 70 D zat gewoon goed, maar ik krijg wat van die puntjes
Ik ga nog liever zonder haha!