Fijne strapless bh (en ik heb nogal wat eisen haha)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fijne strapless bh (en ik heb nogal wat eisen haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:01

Op de site van victoria secret zijn ook veel strapless bh's te vinden en ook veel verschillende.
Ik zit er over te twijfelen om er daar 1 te bestellen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 22:15

VS heeft weer als nadelen dat het wel erg prijzig wordt door de verzendkosten en dat het lastig is met terugsturen (je blijft verzendkosten betalen volgens mij)
Bovendien heb ik net bij VS besteld :+ (en werd ik "gepakt" door de douane en moest ik bijbetalen)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 23:46

Corelli schreef:
Nee, nooit :n maar ik geef dan ook veel geld uit aan mijn bh's en ga naar goede speciaalzaken :j Weet jij wel zeker dat je de goede maat draagt? Want bij een goede BH in de goede maat horen dat soort dingen niet te gebeuren.. :)

Nee, dit weet ik niet zeker.. Ik zou alleen niet weten welke anders.. Bij 70 C is de cup gewoon net wat te klein. (dat je in strak shirtje zo een dubbele borst krijgt :P
Dus dan wordt het D, maar deze snijd weer onder mijn oksel ik zou denken omdat het te breed is. 75 C dan, die lubbert weer omdat de band te los is.. En zo blijf ik bezig :(
EN vaak bij C en D dat de bandjes gewoon echt te los zitten over mijn schouders... Misschien zitten ze wel gewoon te hoog haha... drukfoutje }:0

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 09:59

Ik zou dan toch eens advies vragen als je een BH koopt! Hoeft geen peperdure zaak te zijn, ik ga altijd naar livera en daar kunnen ze me prima helpen :j
Niets zo irritant als een niet lekker zittende BH namelijK!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:47

Ik ga idd ook vaak naar livera of duurdere lingeriewinkels. En ik laat me altijd helpen door hen. En vaak trek ik ook even 'n strakke topje aan om te checken of er geen dubbele borst ontstaat. Soms heb je een kleine bobbel aan de bovenkant en dan moet je even checken, he. ;) Tja, soms is het wel lastig als je borsten 2 maten heeft ipv 1 maat. :P

Maar ik geef je wel gelijk dat je niet teveel geld wilt betalen voor strapless beha. Zoiets ga je toch niet vaak dragen. Alleen af en toe met strapless jurk of top. Ik draag al jaren niet meer dat soort kleren sinds ik van B naar D/E ben gegroeid.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:21

ik heb altijd het idee dat zn bh afzakt. ik heb er ooit wel eens wat gepast in de winkel maar ik vond het nooit lekker zitten. of is dat wwn kwestie van wennen? of kopen jullie gewoon een omtrek maatje kleiner en dan maar aansnoeren?? :o

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:17

ligt echt aan de kwaliteit en pasvorm van de bh.. bij zakten vrijwel ALLE strapless bh's inderdaad af en gaven 0,0 steun, die van de Livera zit superstevig en zakt geen milimeter.. en de pasvorm is perfect bij mij, ik vind hem echt super.. Je moet een bh niet willen aansnoeren want dat ziet er ook niet charmant uit onder een truitje en zit voor geen meter.. en als ik een maatje kleiner koop lijken mijn (toch al grote) borsten nog een stuk groter! En met een 75E is dat niet gewenst.. haha

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:47

ctjelief: en welke heb je dan precies??

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 17:53

je moet hem zeker niet te strak kopen, want dan gaat hij juist zakker omdat je ribben naar beneden toe smaller worden (heb ik me laten vertellen)
En verder, ja het gevoel is altijd "minder veilig" dan bij een gewone BH.. Volgens mij blijft dat, ookal heb je de goede maat te pakken :\

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:58

Die van de Livera steekt toch echt met kop en schouders er bovenuit. Ik ben daar ook erg over te spreken.
Ik heb nu 70E (Ben vanaf 80E gekomen, tja.. afvallen hè := ) en deze bh zit echt ontzettend fijn.
Ik heb nu dan huidskleurig, maar wil hem ook graag in het wit ophalen. Ideaal voor onder m'n trouwjurk. In het kader van, hij zit geweldig :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 17:59

Potverdikkie, dan is er dus echt geen hoop voor me, want ik vind 'm dikke ruk :')
Die verkoopster zei ook dat het een van de beste modellen was, maar ja, zij willen natuurlijk graag verkopen :)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:01

_O- Heb je dan toch de verkeerde maat? Hij zit bij mij echt fijn, als een tweede huid. Geloof me, ik ben kritisch.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 18:02

Ik neem aan van niet, ik heb me laten helpen! :') Ik draag normaal 70E, maar mijn bh's begonnen de laatste tijd al wat ruim te worden, dus de 70 E was te ruim en de 70 D zat gewoon goed, maar ik krijg wat van die puntjes :x Ik ga nog liever zonder haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:03

Corelli schreef:
HBVisser schreef:
De strapless BH van Marie-Jo.

http://www.charlene-lingerie.nl/images/ ... 468200.png

Deze dus! Aan de binnenkant van de BH dus op de huid zit een randje siliconen zodat hij hij niet verschuift of omkrult. Verder kan je hem ook met bandjes eraan dragen. Normaal of gekruist. Hij is iets gevoerd (handig als t eh wat frisjes is) en heeft een licht push up effect.

Die lijkt me heel fijn (en ik vind 'm mooi :D) maar ik vind 69,95 toch te veel van het goede :j Vind rond de 25, 30 euro een mooie prijs, maar goed, misschien is dat dus wel een onmogelijke eis voor een fijne bh in mijn maat...
Die is suuuper fijn. Heb ik ook. Zitten bandjes bij dus doe 'm ook 's winters super veel aan :)).

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:07

Corelli schreef:
Ik neem aan van niet, ik heb me laten helpen! :') Ik draag normaal 70E, maar mijn bh's begonnen de laatste tijd al wat ruim te worden, dus de 70 E was te ruim en de 70 D zat gewoon goed, maar ik krijg wat van die puntjes :x Ik ga nog liever zonder haha!

*kijkt naar der borsten* Nee hoor.. heb geen puntjes :')

Dat wordt dan toch nog even verder zoeken. Eigenlijk wel grappig, hoe verschillend het is per persoon.
Hunkemöller vind ik echt slappe troep :oo :o Daar ben ik niet tevreden over.
Misschien zou je nog eens bij de V&D kunnen kijken, maar of dat is waar je naar op zoek bent..

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:13

@ hunter87, ik heb er 3 van de livera, zelfde type maar 3 verschillende kleuren, die van -uit mn hoofd- 22 euro.. en dat van die 'puntjes' begrijp ik niet TS, want de bh is echt heel rond gevormd, vraag me af of je wel dezelfde bedoelt..
Hij zit inderdaad perfect en ik ga dan ook helemaal mee in Dagmars mening. Normaal voel ik me heel onzeker in strapless BH (bang dat ie afzakt etc) maar bij deze geen seconde, zit net zo zeker als een normale bh.. Ik zal eens kijken of ik hem online kan vinden..

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:18

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 18:39

Precies die ik heb volgens mij :j Ik ga eens een foto maken, misschien ben ik wel gek :D

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:42

Tja, natuurlijk zal de bh per borst een beetje verschillen ;) maar het verbaast me dat je zegt dat ie puntig valt, want de bh is namelijk behoorlijk rond gevormd..!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 18:59

Nou daar gaat ie dan! :D

Waar we het over hebben:
Afbeelding 22,95 van de Livera dus

Mijn normale vorm :')
Afbeelding

Mijn vorm met strapless bh
Afbeelding

Je mag het zeggen als ik overdrijf, maar ik word hier niet vrolijk van :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:04

eh ze staan fier overeind??? :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 19:09

:') Zo kun je het ook noemen ja, maar ik ben er niet blij mee :')

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:12

Jeetje :(:) Zo zitten ze bij mij niet.
Ze kunnen je in ieder geval nooit vragen of je het koud hebt _O-

Ik zit even te dneken, waar je dan kan zijn... hmm

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:17

hij verkleint wel in ieder geval, ik geef je gelijk dat je zoekt naar een andere

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:55

ik vind het best meevallen, maar dat ligt misschien aan mij ;)