Heb je er last van?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Juangi schreef:- Hele tijd op mobiel kijken voor de tijd
- Altijd door mn haren, elke minuut of meer
- Als ik in de auto zit moet ik altijd met mijn voeten over een andere auto/lantaarnpaal/bord/boom springen. Als ik dat niet doe word ik gek.- Altijd ipod bij me
- Altijd op de kont van mijn paard kloppen/slaan/drummen. (Net als op een trommel)
- Puistjes moeten weg, dus scrub ik ze kapot....
haha Balou_k schreef:Wat jullie noemen is dat echt een tik ?
Ik heb iets dat ik soms raar met mijn ogen knipper..
En mijn oren 'kraak' niet echt kraken, maar weet niet hoe ik het uit moet leggen..

)Citaat:Als ik in de auto zit moet ik altijd met mijn voeten over een andere auto/lantaarnpaal/bord/boom springen. Als ik dat niet doe word ik gek.
)
; gezicht 'samen knijpen'; ogen dicht, neus omhoog, lippen getuit en opgetrokken.. dit is maar 1 seconde en valt niet erg op ofzo, alleen als je erop gaat letten. Juangi schreef:- Hele tijd op mobiel kijken voor de tijd
- Altijd door mn haren, elke minuut of meer
- Als ik in de auto zit moet ik altijd met mijn voeten over een andere auto/lantaarnpaal/bord/boom springen. Als ik dat niet doe word ik gek.- Altijd ipod bij me
- Altijd op de kont van mijn paard kloppen/slaan/drummen. (Net als op een trommel)
- Puistjes moeten weg, dus scrub ik ze kapot....
. Dominique_96 schreef:Het volume van de televisie MOET ALTIJD op 20 of 25. Dus alleen op een tiental, of een 5. 13 zul je bij mij nooit aantreffen bij het volume.
haha
Wat een vreselijk topic... steeds meer dingen die ik 'gewoon' altijd doe vinden anderen een tic