knabbelgirl schreef:knabbelgirl schreef:Die heb ik nu al zo'n 1.5 jaar dus dat ben ik inmiddels wel zateen rechte pony staat gewoon niet bij mijn gezicht
Zou dit model kunnen staan? Dan wel een rechte pony maar speels
http://www.kapsels.net/kapsels2/platinablond-2.jpg
Als ik je foto's zo zag ben ik bang dat een pony je gezicht misschien te rond maakt, je hebt al een iets rond gezicht van jezelf, maar het zou ook heel mooi kunnen staan, ik weet het in dit geval niet zo goed, je zou bij de kapper na vraag kunnen doen of zo'n pony die je als voorbeeld hebt gekozen bij je gezichts vorm past.
Je kan een pony volgens mij ook zo laten knippen dat je hem zowel recht als schuin kan dragen, zo kan je variëren, net waar je die dag zin in hebt.
Beetje dit idee (misschien iets korter want bij dit meisje hangt het wel erg in de ogen), is een luchtige pony, maar wel met lengte dat je het dus makkelijk schuin kan dragen, of naar achter met een klipje kan vast zetten.

De lengte van je haar wat je nu hebt vind ik wel mooi zo wat je daar verder anders aan kan doen weet ik niet zo, misschien gaaf als je dat beetje in een punt laat knippen van achter?