Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:57

knabbelgirl schreef:
knabbelgirl schreef:
Die heb ik nu al zo'n 1.5 jaar dus dat ben ik inmiddels wel zat :o een rechte pony staat gewoon niet bij mijn gezicht :n

Zou dit model kunnen staan? Dan wel een rechte pony maar speels
http://www.kapsels.net/kapsels2/platinablond-2.jpg

Als ik je foto's zo zag ben ik bang dat een pony je gezicht misschien te rond maakt, je hebt al een iets rond gezicht van jezelf, maar het zou ook heel mooi kunnen staan, ik weet het in dit geval niet zo goed, je zou bij de kapper na vraag kunnen doen of zo'n pony die je als voorbeeld hebt gekozen bij je gezichts vorm past.
Je kan een pony volgens mij ook zo laten knippen dat je hem zowel recht als schuin kan dragen, zo kan je variëren, net waar je die dag zin in hebt.

Beetje dit idee (misschien iets korter want bij dit meisje hangt het wel erg in de ogen), is een luchtige pony, maar wel met lengte dat je het dus makkelijk schuin kan dragen, of naar achter met een klipje kan vast zetten.
Afbeelding

De lengte van je haar wat je nu hebt vind ik wel mooi zo wat je daar verder anders aan kan doen weet ik niet zo, misschien gaaf als je dat beetje in een punt laat knippen van achter?

LeonieL

Re: [centraal] Wat kan ik met mijn haar doen/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:22

Hallo,
Leuk! zo'n topic, ik ben ook toe aan iets nieuws (aangezien er nu niet echt een model inzit xD)

Ik zal eventjes een fotootje zoeken,

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:40

Afbeelding
oké, onwijze onderkin, en kijk heel scary, maarja. kijk daar maar even omheen :+

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb het al eens kort gehad, maar ook dat was het niet.
Ik doe eigenlijk niks met m'n haar. dus kapseltips ed zijn welkom (wil graaag weer naar de kapper xD)

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:40

@ LeonieL
misschien een rechte pony,
en eenboblijn?

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:42

rechte pony was ik wel vanplan. Ik heb nu al zolang schuin. (en ik wil ook lenzen, dus dan zal recht leuker staan. boblijn, Hmm.dat zou leuk kunnen zijn (gaat plaatjes bekijken)

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:45

Nee geen boblijn! denk dat je daar een heel vierkant koppie van krijgt en nu heb je juist zo een leuk hoofd! :)
groeien geen optie? door je pony lijkt je hoofd kleiner en je hebt geen groot voorhoofd te bedeken ofzo :P

Saskia_Omar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 22:53

kler schreef:
Saskia_Omar schreef:
Hebben jullie ideeen wat hij met zn haar kan gaan doen? Uiteraard vragen we zaterdag ook nog het advies van de kapper, maar ik wil hem alvast wat leuke afbeeldingen sturen, zodat hij even dat laatste zetje krijgt.

:)

Heeft hij stijl/krullend haar? Welke kleur? Misschien een foto?
Wil hij het graag lang houden? Dan misschien zoiets: http://www.omurtlak.com/resim.php?resim ... es-men.jpg

Anders zoiets?:
http://www.kapsels.net/kapsels/kort-mannenkapsel.jpg
http://i227.photobucket.com/albums/dd27 ... les_01.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_p39Trjz5E-o/S ... styles.jpg
http://hairstyles.hairboutique.com/gall ... 507969.jpg
http://www.hairstylesdesign.com/articles/photos/86.jpg

Of gewoon eraf :Y): http://z.about.com/d/menshair/1/0/I/0/-/-/adam1.jpg

Ideetjes genoeg, google is your friend ;).
Succes! Ennuh wel laten weten wat het geworden is he?

Stijl én dun..maar wel best veel volgens mij. Denk dat het wel redelijk lang blijft en dan laagjes of iets, we laten ons in ieder geval even goed door de kapper informeren, want anders heb ik het straks gedaan als het niks is :P.

(al moet ik nog maar zien of die durft :Y) )

Saskia_Omar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 22:57

@ LeonieL misschien wat highlights erin, zodat het wat 'spannender' wordt..?
Boblijn zou ik mee oppassen, want volgens mij (als ik het zo 123 zie) heb je een lichte slag in je haar en als je dan een boblijn hebt dan mag je vroeg je bed uit om het naar binnen te fohnen en als het waait/regent staat het binnen notime weer naar buiten.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:33

Ja, ik heb idd een lichte slag.
Maar zoals het nu zit kan het ook echt niet., (Net zo'n jongen :S ) Pony laat ik weer een stúk korter knippen, maar de rest weet ik niet zo.

(laten groeien is wel een optie, maar zo laten als nu zeker niet.

Beau_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:30

Hoi Hoi,,
Ik ga binnenkort weer eens naar de kapper maar ik weet niet goed wat ik wil,,

Mijn Haar Nu:
Afbeelding

[ Sorry voor de bad kwaliteit ]
Ik denk wat korter met een schuine pony.
En Roze! Of Lichtblauw pluk in mijn haar [ ik denk in me schuine pony ]

Maar ik weet het nog niet zeker!

Ideeen?
Laatst bijgewerkt door Beau_Horse op 14-04-10 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:33

Ik zou zowiezo een pony nemen.
Op de foto heb je een beetje een groot voorhoofd, dit word alleen maar groter als je geen pony hebt.

Beau_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:38

Ja idd een pony is een goed idee

Ik heb nog een foto ook niet zo'n goede maar ik ben nou eenmaal geen fotograaf :D
Afbeelding
:o Lelijk :o

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:28

Saskia_Omar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:41

@ Beau_horse; Pony en vooral veel laagjes lijkt me leuk!
Misschien zoiets als de foto die _Vivi_ bovenaan deze pagina heeft geplaatst!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 13:43

Kan ik in dit topic ook terecht voor vragen over haarstyling? Ik begin eindelijk weer lang haar te krijgen en als ik mijn haar normaal fohn wordt het stijl. Ik kan best wat kanten uit, als ik er warmterollers in doe krijg ik flinke krullen die redelijk goed blijven zitten. Maar ik zou ook wel eens een kapsel zoals dit willen:

Afbeelding

Afbeelding

Nu doe ik wel eens mijn haar half droog fohnen, dan indraaien en met een klem vastzetten, maar dan ziet het er niet echt zo uit als op deze foto's.. :+ Weet iemand hier misschien hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 13:54

Ik heb een grote ronde fohnborstel (of borstelfohn), daar krijg je ongeveer zo'n resultaat mee. Grove krullen dus.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:12

Bedoel je één van deze twee?

Afbeelding

Afbeelding

En hoe ga je dan te werk? :Y)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:37

had het nieuwe topic ff gemist :o

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:34

Hoi, ik heb ook een vraag.
Ik heb half lang, donker (bruin) haar en slag van mezelf.
Of naja tussen slag en krul in.
In de zomer worden mijn puntjes altijd heel licht.
Nu ga ik deze zomer naar Indonesië en ik zit met een kleine twijfel.
Of ik wil mijn haar in 1 kleur.. namelijk zwart dat vind ik echt onwijs mooi.
Of ik wil highlights erin, aangezien mijn haar toch snel verkleurd.
Heb het een tijdje terug (zelf) zwart geverfd maar na 3 weken was de kleur er alweer uit. Heb 3 pakken erin gedaan maar blijkbaar pakt mijn haar het moeilijk op.
Als ik me haar ga verven voor de zomer doe ik dit wel bij de kapper.
Maar nu nog de vraag, egaal zwart, of highlights ?

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:04

highlights voor in de zomer, je haar word altijd al lichter in de zomer dus denk dat zwart dan ook lichter word!

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:59

Meld mij ook even :o

Dezen winter heb ik mijn haar van lichtblond naar bruin geverft, (zelf ben ik gewoon blond/niet heel licht)
Nu wilde ik het dus voor dezen zomer weerblond, ik denk ik ga dit keer na de kapper normaliter deed ik het zelf.
Ze hadden en ontkleuring.. Prima zei ik wil het best proberen als jullie zeggen het haar word dan lichter.
Dit werd inderdaad lichter (maar geel ) wilde ze me zo weglaten gaan, ik zei ik vind het niet uitzien
hebben ze plukken erdoorheen gedaan.. Nog was ik niet tevreden want vond het te geel..
Ik heb dus de dag erna hoe slecht het ook is ik weet het mijn haar weer donker geverft Bruin..
Dat ziet er nu helemaal top weer uit. maar nu vroeg ik me af.. Ik heb nu een nieuw setje gehaald
van loreal.. voor mijn haar zelf licht blond de verven; op de verpakking achterop staat mijn haar kleur. middenbruin/ tot donkerbruin
en dat het dan lichter blond word, maar toch twijfel ik wel of dit goedkomt haha. na de kapper ga ik niet meer want heb zelf nooit problemen gehad met verven ect...

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:01

Mareska schreef:
Kan ik in dit topic ook terecht voor vragen over haarstyling? Ik begin eindelijk weer lang haar te krijgen en als ik mijn haar normaal fohn wordt het stijl. Ik kan best wat kanten uit, als ik er warmterollers in doe krijg ik flinke krullen die redelijk goed blijven zitten. Maar ik zou ook wel eens een kapsel zoals dit willen:

Afbeelding

Afbeelding

Nu doe ik wel eens mijn haar half droog fohnen, dan indraaien en met een klem vastzetten, maar dan ziet het er niet echt zo uit als op deze foto's.. :+ Weet iemand hier misschien hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Oh dit doe je me je stijltang... ;)
of met je krultang maar dan krijg je echte krullen ...
je haar dan naar buiten draaie als het waar met je stijltang

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:12

Hee. Ik kom even bij jullie inbreken voor een dringende vraag.

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie een oplossing hebben, want ik word er hopeloos van!
Een tijdje geleden had ik een enorme klit in mijn haar, krijg hem er met geen mogelijkheid uit.
Nu is het zo ver, dat ik het er op geen enkele manier meer uit krijg en het een soort van vilt-achtig is geworden.
Kleiner worden gaat niet, maar de klit word groter met de dag :(

Nou wil ik van de week een afspraak maken met de kapper, maar ik ben bang dat er geen andere oplossing op zit dan het eruit knippen.
Maar dan zou ik met een kale pluk op mijn hoofd rond lopen.. zie ik ook niet zo zitten.
Dus ben op zoek naar andere mogelijkheden, al ben ik bang dat deze er niet zijn...

Ik heb nu al een paar middeltjes geprobeert, ééntje van de kapper, naam weet ik zo even niet, maar was van swarzkopf, ik heb nog een ander merk van swarzkopf geprobeert wat in de winkels te koop is, van Gliss, al verschillende producten van syoss.
En nu heb ik een haar masker gekregen van een vrienden. Haar zus heeft allerlei verschillende haarproducten.
Maar het werkt allemaal voor geen ene meter.

Heb al een paar keer met een schaar in mijn handen gestaan om het eruit te knippen, maar dat durf ik ook weer niet :o
Als ik net zo lang ga frunkelen tot het eruit is, is het enige effect dat het erger word. Niks helpt gewoon, maar ik wil het eruit hebben.

Die klit is er ook zo ontzettend snel in gekomen, had een vilt-achtige jas aan en daarna is het gelijk fout gegaan. Met geen ene mogelijkheid kreeg ik het er daarna uit..
Loop er nu ongeveer al 2 weken mee, de enige mogelijkheid voor nu is het in een staart doen zodat het niet erger word.
Maar dit kan zo niet door gaan natuurlijk, het moet eruit..;(

Dus ben benieuwd of jullie iets hebben waarvan jullie denken wat zou helpen, of eventuele ervaringen? :o

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:16

tjee wat naar. En als je het nu gewoon eens wast met olijfolie en dan met een netenkam uit laat kammen door en vriendin.

( heb je echt geen idee hoe hij daar komt?)

xTamay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:19

weet iemand of kent iemand een kapsel dat dun haar meer "volume" geeft een dikker laat lijken zonder er iets aan te doen, dat gewoon zo blijft dat "dikker laat lijkende volumme"