Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yellomofoon schreef:vraagt ze dan ook als ze een bord soep besteld of het kan gemaakt worden met spa blauw...
ik geloof ECHT niet dat zo'n allergie bestaat!
Citaat:Sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt belachelijk dat hier uberhaupt discussie over ontstaat. Die mevrouw is je toch verdorie geen verklaring schuldig?! Al zou ze graag thee van bronwater willen omdat ze de flesjes zo mooi vindt, als die mevrouw dat besteld dat geef je haar dat gewoon, ongeacht de reden die ze er al dan niet voor op geeft. Dat je daar dan meer voor rekent is natuurlijk niet meer dan normaal.
Issy schreef:Ik mag ook geen kraanwater, zelfs niet gekookt!
Omdat ik een antibioticakuur volg die zich bind met chloride, en dat zit in kraanwater.
Ik kan een allergische reactie krijgen als ik wel gewoon kraanwater zou drinken.
randie schreef:Citaat:Sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt belachelijk dat hier uberhaupt discussie over ontstaat. Die mevrouw is je toch verdorie geen verklaring schuldig?! Al zou ze graag thee van bronwater willen omdat ze de flesjes zo mooi vindt, als die mevrouw dat besteld dat geef je haar dat gewoon, ongeacht de reden die ze er al dan niet voor op geeft. Dat je daar dan meer voor rekent is natuurlijk niet meer dan normaal.
Waar maak je je druk om? Ze heeft het gewoon gekregen..en dus ook extra betaald. Maar ik vroeg me gewoon
af of het bestond of dat die mevrouw kieskeurig was. Omdat ze in de keuken zeiden dat het niet bestond.En in spitsuur is het voor de keuken gewoon vervelend dat ik kom "zeuren" voor het verwarmen van spa blauw terwijl ze druk bezig zijn met eten..
_Hedwig_ schreef:Misschien is het daar bij jullie te vol voor, maar ook voor de keuken is klant koning, die klant is er om hun salaris compleet te maken, lijkt mij prettig.
Misser schreef:Issy schreef:Ik mag ook geen kraanwater, zelfs niet gekookt!
Omdat ik een antibioticakuur volg die zich bind met chloride, en dat zit in kraanwater.
Ik kan een allergische reactie krijgen als ik wel gewoon kraanwater zou drinken.
Je hoeft geen antwoord te geven, maar ik ben wel benieuwd waartegen je die antibioticakuur slikt?
Sterkte/succes ermee in ieder geval, het klinkt niet eenvoudig!
Citaat:Vervelend voorde keuken, kan ik me prima voorstellen, maar ik heb ook in de horeca gewerkt en ons bedienend/bar personeel kon prima een pannetje water op zetten of in de magnetron stoppen. Misschien is het daar bij jullie te vol voor, maar ook voor de keuken is klant koning, die klant is er om hun salaris compleet te maken, lijkt mij prettig.
. Ze doen het liever zelf, alleen duurt het daardoor ietsjes langer. Wat ik ook meteen uitgelegd heb aan mevrouw
en dat begreep ze ook wel..