Zonder mascara voel ik me wel een beetje naakt..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Handig voor als ik zonder make-up ergens naartoe ga

Sandeman schreef:Focussed schreef:[
Het is flauwekul dat alleen dure masara's goed zijn.
Etos volume masacara is als beste getest in de consumentengids.
Kost 4 euro en is er ook in WP.
Nadeel van WP is dat het er moelijk af gaat en je haartjes kunnen breken.
Daarom gebruik ik zelf nooit WP en met zwemmen geen mascara op.
Dat is helemaal geen flauwekul
Dat wat jij aangeeft, dat het er moeilijk afgaat en je wimpers vervolgens allemaal afbreken, dat heb je niet bij een goede en duurdere mascara.
Ik heb Aqua Lash van MaxFactor, echt heel fijn !
Sandeman schreef:Mijn zusje is ook van de peperdure mascara's, maar die gaan er bij ook niet makkelijk af. Zal dan toch ook wel met je eigen wimpers te maken hebben. Ik las net terug dat iemand ook dure heeft en wimpers afbreken.
Ik hou het toch op non-wp
Polivy schreef:Over dat wimpers afbreken trouwens...
Bij Blinc mascara wordt er een soort kokertje om je wimpers gevormd. Het verft je wimpers dus niet. En deze kokertjes schuiven in combinatie van warm water EN wrijven van je wimpers af. Je wrijft dus niet zozeer je wimpers schoon van verf, maar meer die kokertjes van je wimpers. Gaat heel gemakkelijk dus geen mogelijkheid om je wimpers te beschadigen of wat dan ook.
Plus, het is dierproefvrije mascara. Een factor die ik ook wel belangrijk vind.
Focussed schreef:Sandeman schreef:Mijn zusje is ook van de peperdure mascara's, maar die gaan er bij ook niet makkelijk af. Zal dan toch ook wel met je eigen wimpers te maken hebben. Ik las net terug dat iemand ook dure heeft en wimpers afbreken.
Ik hou het toch op non-wp
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. En voor sommige mensen is een "dure" mascara een van 15,-. Voor mij is een goede toch echt al rond de €35,-.
Maar goed, ik ben zelf ook van de niet WP. Geen idee waarom, maar ik ga toch nooit zwemmen met make-up op, dus koop tegenwoordig standaard niet WP
Hoop alleen niet dat je hiervoor 35 euro hebt betaald, zo duur zijn deze echt niet
Liek_ schreef:@ Focussed, grappig hoe persoonlijk een mascara eigenlijk is, ik vind dit namelijk alle twee prutmascara'sHoop alleen niet dat je hiervoor 35 euro hebt betaald, zo duur zijn deze echt niet
)