met zo een instelling kom je er echt wel.
en zoals in je profiel te zien zie je er niet on aardig uit dus ken jou het allemaal schelen haha.
ik hoop ook strax over een tijdje te lezen dat het na die poedersuiker tijd weer goed met je gaat

stertke
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oeps.
Heel veel sterkte en succes!

het is alleen op sommige momenten wat moeilijker dan andere.
FireScorpion schreef:Ik ben ook heel angstig, word heel snel bang.. maar dat odnerdruk ik automatisch, dus heb het niet direct door, dat is echt heel vervelend. bijvoorbeeld met paardrijden heb ik dat nu, en paard voelt dat aan en reageert daar weer op, waar ik weer op reageer .... etc......
heeft het enorm aangesterkt, ander paard heb ik t veel minder snel.
) FireScorpion schreef:Hihi ben ook nogal eens van deze donder afgevallenheeft het enorm aangesterkt, ander paard heb ik t veel minder snel.
Charlotte, heel stom om te zeggen maar ik ben 'blij' dat ik niet de enige ben. Niet dat ik blij ben dat het jou is overkomen, integendeel.. dit wens ik niemand toe![]()
En tsjah medicatie..... liever niet. Doe het liever op mn eigen houtje. Klinkt naïef maar het hele gedoe 'medicijnen' staat me zo tegen![]()
hmn mossel, van wat ik begreep bij altrecht, is dat als ik m echt nodig heb, ik m binnen 3 weken zou kunnen hebben. (nou lijkt mij dat vrij sterk, de overheid kennende)
ben er nu een beetje ondersteboven van... 
doet me goed jullie reacties te lezen. m'n vriend komt zo, gewoon om er voor me te zijn.