Is plaatselijk vet verbranden d.m.v. oefeningen mogelijk? De een zegt 'ja', en de ander weer 'nee'.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en wij eten pas na zevenen, dus het avondeten laat ook nog even op zich wachten.
dejavu schreef:Heino schreef:Kan je plaatselijk afvallen, zo ja, hoe?
Dat was mijn vraag inderdaad ook.
Ik wil best in het testpanel!
dejavu schreef:Heino schreef:Kan je plaatselijk afvallen, zo ja, hoe?
Dat was mijn vraag inderdaad ook.
Ik wil best in het testpanel!
[/quote]ChantalSmook schreef:Om echt zo plaatselijk af te vallen, ben je dan niet genoodzaakt bijvoorbeeld buikspieroefeningen te doen?
(heb ook het probleem van maat 36/38 en een buikje
)
altijd al is willen weten: Energiedrankjes zoals golden power..word je daar nou echt dik van als je 2 blikjes per dag zou drinken? Ik let meestal altijd op de kcal en dat is per blikje 115 kcal, maar de suikers zijn hier zeker belangrijk bij? Die zijn 25,3 g per blikje en de koolhydraten 26,3 g. Ben er zo verslaafd aan, verder drink ik geen koffie, meestal thee en af en toe cola light, dus hoopte eigenlijk dat het geen kwaad kan??
ChantalSmook schreef:Wat ik lastig vind is dat ieder wat anders zegt over wat nou gezond is en wat niet. BIjvoorbeeld inderdaad met fruit, dat banaan ook een dikmaker is en dat sinaasappel ook 'zwaar' fruit is.
Wat ik me afvraag: Spa fruit, Crystal Clear en Limonade, hoe 'goed' of 'slecht' is dit nou daadwerkelijk? Valt dit dus ook onder frisdrank.
Equidea schreef:@lizzy je hebt het vet dat daar zit nodig om ongesteld te worden, tijdens een zwangerschap maak je daar tijdelijk nog meer vet aan.
Ik geloof ook dat er in de 'sportwereld' een methode genoemt word om plaatselijk af te vallen (buik) door dat gebied luchtdicht te maken met een plasticzak en dan flink te gaan zweten. Dit heb ik gelezen op een bekend fitnesforum, maar er was geen enkel bewijs verder om dit te ondersteunen.