Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeA schreef:Maar ik geloof dat dit de raarste is:
Ik heb een fobie voor het eten van fruit. Bij het idee alleen al, krijg ik een paniekaanval...
luffie schreef:Ik ben bang voor zombies en als ik 's avonds alleen naar bed moet omdat vriendje werken is dan spring ik vanaf een meter of 2 in mijn bed. Ben als de dood dat iemand zich onder het bed heeft verstopt en me dan bij mijn enkels grijpt als ik naast het bed sta.
luffie schreef:MariekeA schreef:Maar ik geloof dat dit de raarste is:
Ik heb een fobie voor het eten van fruit. Bij het idee alleen al, krijg ik een paniekaanval...
Huh??? Een fobie voor fruit?????? Dat heb ik nog nooit gehoord........Hoe komt dat zo, weet je dat??
Ik ben bang voor zombies en als ik 's avonds alleen naar bed moet omdat vriendje werken is dan spring ik vanaf een meter of 2 in mijn bed. Ben als de dood dat iemand zich onder het bed heeft verstopt en me dan bij mijn enkels grijpt als ik naast het bed sta.
funnyhorses schreef:nou van yoghurt met van die matschige stukken slijmfruit ga ik ook kotsen,zooooooo goor!
Ik ben niet de enige!!
Kytha schreef:soort van claustrofobie
milatje schreef:luffie schreef:Ik ben bang voor zombies en als ik 's avonds alleen naar bed moet omdat vriendje werken is dan spring ik vanaf een meter of 2 in mijn bed. Ben als de dood dat iemand zich onder het bed heeft verstopt en me dan bij mijn enkels grijpt als ik naast het bed sta.
Dat laatste heb ik ook weleens ja.
luffie schreef:Ben dus niet de enige die soms met een noodsprong in haar bed beland. Het leukste is dan nog dat je er dan achter komt dat je eigenlijk nog iets moet doen en dus weer je bed uitmoet
Nu gelukkig geen last meer van.