Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:57

o niet laggen he

Het begin stukje va de teletubies!

vindt die letters zo griezelig!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:58

kinuh schreef:
kippen :=

Ik ook dooooood eng die beesten! }:0 Ze komen ook altijd op me af!

D_Desteny

Spiegels als ik alleen ben en ramen als het buiten donker is.
Vogels ben ik niet echt bang voor maar voel me totaal niet prettig bij vogels.
En overgeven ben ik echt doodsbang voor. :O

Miracle_

Ik ben bang voor trappen in het donker :') Er moet echt per se een lamp aan als ik de trap op loop als het donker is. :+

En voor liften, daar durf ik écht niet in, maar da's denk ik niet zo'n gekke angst..
En duikplanken, brrrr..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:59

geesten trouwens ook.. Die verhalen altijd.. brr..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:59

donker water waar algenslierten in drijven geeeetverrrrrrrr
Als kind was ik es op de camping zwemmen en opeens voelde ik iets aan mn buik kriebelen,héél eng!!Heb echt als een plank gedreven tot me iemand naar de kant trok!
Toen had ik echt paniek!!!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:01

ik ben bang om mn neus te breken, duiven vind ik dood eng,en ik word bang als iemand dreigt om aan mn navel te zitten of dr ook echt aanzit..

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:01

Met de auto over een brug of door een tunnel. Ben altijd bang dat de boel net instort als ik daar rijd.

Boten, ook niks voor mij. Of nog erger: zo'n pondje waar je met de auto op moet..

Spinnen en clowns houd ik ook niet zo van.
Als ik vroeger thuis kwam van stappen was ik in staat om mijn vader om 3 uur 's nachts zijn bed uit te roepen om die gore charlotte spinne beesten weg te halen. Eerder ging ik niet slapen. Nu is vriendlief de klos.. :))

Maar ik geloof dat dit de raarste is:
Ik heb een fobie voor het eten van fruit. Bij het idee alleen al, krijg ik een paniekaanval...

funnyhorses

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:03

hahaha Marieke voor fruit?
Ik stuur je effe een pb heb een vraag over lessen!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:04

MariekeA schreef:
Ik heb een fobie voor het eten van fruit. Bij het idee alleen al, krijg ik een paniekaanval...

Huh??? Een fobie voor fruit?????? Dat heb ik nog nooit gehoord........Hoe komt dat zo, weet je dat??

Ik ben bang voor zombies en als ik 's avonds alleen naar bed moet omdat vriendje werken is dan spring ik vanaf een meter of 2 in mijn bed. Ben als de dood dat iemand zich onder het bed heeft verstopt en me dan bij mijn enkels grijpt als ik naast het bed sta. :o

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:07

luffie schreef:
Ik ben bang voor zombies en als ik 's avonds alleen naar bed moet omdat vriendje werken is dan spring ik vanaf een meter of 2 in mijn bed. Ben als de dood dat iemand zich onder het bed heeft verstopt en me dan bij mijn enkels grijpt als ik naast het bed sta. :o

Dat laatste heb ik ook weleens ja. :P

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:07

Ik heb een trappenfobie :+ Stijle trappen, roltrappen, trappen met open trede's ga ik echt niet graag op. Ladders al helemaal niet.
Ook spinnen vind ik doodeng en heb echt een hekel aan die verklede poppen (zoals bij de bioscoop en pretparken).
En net als mariekea bruggen en boten.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:08

luffie schreef:
MariekeA schreef:

Huh??? Een fobie voor fruit?????? Dat heb ik nog nooit gehoord........Hoe komt dat zo, weet je dat??

Haha, ik krijg al beeld :+

Tsja, als ik dat eens wist.... Volgens mijn moeder at ik het vroeger wel, tot ongeveer 5 jaar...
Vorig jaar heb ik wel eens een poging gedaan om er wat aan te doen. Stond ik in de supermarkt het hele fruitschap leeg te kopen (behalve bananen, want die vind ik zo erg dat ik mezelf heb beloofd dat ik die nooit hoef te eten..), maar zodra ik thuis was, was mijn moed weer over.

Ik kan nu een stukje meloen eten, maar alleen als ik het zelf klaar maak en er niemand kijkt en ik ruimschoots de tijd heb :o
En een sinaasappel persen kan ook. Dat komt omdat mijn paarden daar zo dol op zijn dat ik ze steeds moet schillen. Nu kan ik ze wel drinken, maar alleen vers geperst en als ik het zelf doe. Ik weet het: ik ben raar...

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:10

Ik ben ook doodsbang voor poppen |(
Niet in winkels, maar in musea enz. Als kind werd ik al helemaal gek als ik er langs moest :P

funnyhorses

nou van yoghurt met van die matschige stukken slijmfruit ga ik ook kotsen,zooooooo goor!

Walsertje

Oh ben niet de enige!
Ben echt gruwelijk bang voor clowns :o

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:11

Alleen een winkel in gaan :o
Slaat nergens op, maar ik vind het helemaal niks als er van die verkoopsters achter je kont aan lopen en je vanalles aan willen smeren. Krijg het daar Spaans benauwd van, soort van claustrofobie }:0

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:14

Zwermen van welke vogel dan ook. Ik kom ook niet in de buurt van een markt die aan het afbouwen is, of plekken waar mensen vogeltjes voeren. Gatver, kippevel ! Dat gefladder...

MRM25

funnyhorses schreef:
nou van yoghurt met van die matschige stukken slijmfruit ga ik ook kotsen,zooooooo goor!

:oo Ik ben niet de enige!!
Ik vind het niet vies.. integendeel, ik vind het super lekker. Maar ik kan het niet eten, want dan krijg ik automatisch kokhalsneigingen..Heel raar :+
Alleen als ik me heel erg ga concentreren op dat ik dat niet moet doen krijg ik het naar binnen..
Maar dat is geen angst.. al weet ik niet waar dat vandaan komt :+

MariekeA

Kytha schreef:
soort van claustrofobie }:0

Ow, mijn vriend geeft rondleidingen in zo'n kasteel hier. Die hebben een kerker.... Als dan zo'n hele groep beneden is, hutje/mutje gestapeld nadat je een super nauwe en lage wenteltrap bent af gegaan, dan drukken ze op zo'n knop en wordt het donker en begint er iemand te praten... Dood eng. Wist niet hoe snel ik die trap weer op moest...

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:15

milatje schreef:
luffie schreef:

Dat laatste heb ik ook weleens ja. :P

dat laatste heb ik ook ja en ook klinkt misschien stom, het geluid van een scooter waarom? geen idee!
en heb ik toch eens het geluk dat ik zo'n leuke buurjongen heb die zijn scooter voor alles nodig heeft.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:23

Ben dus niet de enige die soms met een noodsprong in haar bed beland :+ . Het leukste is dan nog dat je er dan achter komt dat je eigenlijk nog iets moet doen en dus weer je bed uitmoet :D

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:27

Ook clowns en poppen.. Arme moeder die speciaal voor haar dochter al haar poppen heeft bewaard.. :')

Verkoopsters komen me ook bekend voor, vooral als ze je zo verschrikkelijk in de gaten houden.. Dan durf ik gewoon de winkel niet uit zonder iets te kopen (dus het werkt wel) :')

Horsetopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:31

Vissen :o En dan heb ik het niet over haaien of weet ik veel maar een doodgewoon goudvisje laat me al panikeren :o

En zo'n mensen die een zombie, vampier of weet ik veel wat spelen.... Gruwelijk....

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:33

luffie schreef:
Ben dus niet de enige die soms met een noodsprong in haar bed beland :+ . Het leukste is dan nog dat je er dan achter komt dat je eigenlijk nog iets moet doen en dus weer je bed uitmoet :D

Hahahah dat had ik vroeger altijd :P Nu gelukkig geen last meer van.

Gordijnen DICHT 's avonds voor elk raam is inderdaad wel fijn ja! Je weet nooit in die gekke wereld :D

Verder geen angsten voor poppen, roosters, zwembaden, dieren en spiegels hoor. Films ook niet. Zet gerust een paar van die SAW films op!
Laatst bijgewerkt door Coentjuh op 20-03-10 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt