Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en sinds ligt mijn schoonvader op bed, hij kan niet lang zijn bed uit ligt 24/7 aan de morfine en heeft veel andere pijntjes eraan. Ze weten niet hoe oud hij gaat worden hiermee, maar ik hoop dat hij nog lang bij ons is.
KiWiKo schreef:een vraagje............. hebben jullie werk gemaakt van deze missers......... of heb jehet maar laten gaan?
hebben jullie melding gemaakt bij de Inspectie van Volksgezondheid?
Dus meteen naar eigen ziekenhuis in Nijmegen gereden. Daar heb ik over de rest van de zomervakantie 9 operatie's aan m'n been gehad om het rotte vlees telkens weg te snijden en een huidtransplantatie gehad om de wond te kunnen dichten. Waar ik ook 2 grote littekens van heb overgehouden.loontje schreef:November 2008 consult huisarts zweepslag in mijn kuit.
December 2008 ziekenhuis in met een longembolie.
De zweepslag bleek dus geen zweepslag te zijn maar een bloed propje die zijn eindstation gevonden had in mijn long.OK prima kan gebeuren dat de huisarts verkeerd gedacht had(heeft netjes haar excuus gebracht).Vrijdagnacht in het ziekenhuis dus bevestigd.Mocht naar huis en zaterdag terug voor een scan.
Ipv van de maandag.Kwam mooi uit.Tot dat ze me vergeten waren om diagnose te brengen.Heb bijna 3 uur daar gezeten.Meerdere keren wezen vragen maar er was zogenaamd nog niks binnen.Laatste keer hebben ze maar toegegeven dat ze me vergeten waren.
Mocht een kamertje in en de arts zegt doodleuk van je weet wat je hebt(tja nog niet bevestigd) dit krijg je als medicijnen en ik mocht naar huis.
Allemaal meevallers als je de verhalen leest hier maar als je zoekt onder hoe te handelen enzo dan komt er vrij wel als eerste naar boven dat als je een longembolie de eerste 24 uur plat moet...Uhm was dus niet het geval.Was al een halve dag op de been omdat ze me vergeten waren.
kaatje89 schreef:Mijn oom had veel pijn op z'n borst en heeft de doktersdienst gebeld.. Hij moest maar een paracetamolletje extra nemen.. Die nacht is ie wel overleden..
.