Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suus_ schreef:Maar zijn jullie zo lang ongesteld dan? Als ik lees over 'de eerste dagen'
Ben het altijd maar 2 of 3 dagen de laatste tijd
(klopt maar ff af)
.
.
. suus_ schreef:Maar zijn jullie zo lang ongesteld dan? Als ik lees over 'de eerste dagen'
Ben het altijd maar 2 of 3 dagen de laatste tijd
(klopt maar ff af)
Maar daarvoorBraveSpots schreef:Jeetje... das toch niet goed voor je nachtrust? Ik doe 's nachts zo'n mega maandverband in, die van je tiet tot je rug loopt zeg maar's Nachts de eerste dagen moet ik trouwens wekker zetten (soms 2x).
Zodat er niks langsloopt. In de ochtend naar de wc en klaar. Niks aan het handje, alleen een beetje plakkerig.
) Ik had eerst echt super erg buikpijn, ik bleef standaard elke maand 3 dagen ziek thuis, want ik kon niks. Ik kon overgeven en pijn lijden, dat was het. 
MissDonna schreef:xxappiexx als je m iets ieder verwisseld. Dan heeft het geen kans om door te lekkerIk heb eigenlijk altijd wel voldoende aan een mini. En anders een normaal
, met zo'n speciale super OB tampon moet ik op mijn ergste dag om de 2 uur verwisselen en dan is t soms al te laat. Dan doe ik er voor de zekerheid toch een inlegkruisje bij.
en nu met een mirena verlies ik één dag een beetje gekleurd slijm dat ik met een minitampon prima af kan... en that's it