Zwemmen & ongesteld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:54

Je moet erop letten dat je hem goed genoeg hebt ingebracht, anders kan het water er alsnog bij en is je tampon meteen vol en doetie zijn werk nog niet goed. Meestal verwissel ik ook vaker als ik ga zwemmen. Tis echt oefenen hoor.
Beetje jammer dat je het topic dicht wil gooien, je had de reacties kunnen verwachten n.a.v. je standpunt. Moet er niet aan denken dat ik in andermans bloed zwem. Bovendien zul je dat ook meteen zien in het water omdat bloed erg verdund wordt. dus ook beschamend voor jezelf.
er zijn een hoop tips gegeven, hopelijk doe je er wat mee. En eventueel je moeder om tips vragen :) ?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:55

ik heb een keer 3 uur gezwommen met tampon en nergens last van gehad :j je bloed in het water een stuk minder.

Voor de TS:

ik zou het gewoon gaan proberen, vriendin van mij ging ook met maand verband zwemmen en die glee toen zou der broekje uit omdat de plakranden dan nietmeer plakken zeg maar. ze schaamde zich kapot gelukkig waren we nog alleen op het strand.

Maar ik raad je echt een tampon aan ;)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 17:56

Oke oke , dat was echt smerig om zonder te willen gaan zwemmen .. srry.

Maar ik ga het nog proberen, net zolang tot het lukt.

Maar ik heb genoeg antwoorden, bedankt daarvoor nog ;) Daarom mocht hier ook een slot op.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:56

Als de tampon er niet in wil kun je ook wat glijmiddel gebruiken.
Eruit halen gaat het gemakkelijkst als de tampon vol is. En ook dan weer ontspannen. Probeer het meid. Zou zo zonde zijn als je het zwemmen erdoor laat verpesten.

Jespri

Re: Zwemmen & ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 18:03

Goed van je dat je het gaat proberen. zet hem op je kan het :D

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:19

Nimroy schreef:
als er een vent in kan, kan er ook een tampon in ;)
De eerste keren moet je ff beetje puzzelen misschien, maar het gaat echt, geloof me.
En het is een ideale uitvinding! :j

_O- _O- _O- en als er een kind uit kan al helemaal

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:21

ik kreeg in het begin vreselijke buikpijn van een tampon maar ik heb gewoon doorgezet en wil nu niet anders meer
gewoon doorzetten meid komt allemaal goed

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:12

als je hem er niet uit krijgt ( :') ) dan is ie waarschijnlijk nog niet 'verzadigd' .

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:21

Ik vind het ook eng hoor... Maar als ik ongesteld ben ga ik gwn NIET zwemmen, aangezien dat smerig is.
Maar ik vind het gwn echt ENG zo'n ding..

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:36

Ik heb ooit een verhaal gehoord van een meisje toen ze ging zwemmen deed ze niets in. Voor het zwemmen stond ze 15 min onder een koude douche, daarna kon je 45 minuten zwemmen zonder dat het bloed. Daarna ging ze weer 15 minuten onder een koud douche..:') Het werkte wel.

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:40

Dat lijkt me best link :')
15 minuten:') Succes!

Ik zou een tampon proberen. Had er in het begin ook moeite mee, vond ze vreselijk. Nu draag ik nooit meer maandverband.
Probeer gewoon de OB mini en doe er wat vaseline op. Dat helpt al een heel eind.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:44

ik zou inderdaad problemen met tampon, zonder valt niet te zwemmen ;)
Ik zwoor nooit tampons te gebruiken, nu gebruik ik alleen nog maar tampons := (teamgenoot van honkbal was ooit enorm doorgelekt en we hadden witte pakken, dus ja :P )

Ik ben nu al 8 weken ongesteld (lang leve de prikpil :( ) maar dat weerhoud ij echt niet om niet te zwemmen (2 weken ongesteld door costa rica gegaan :P )
Let wel op dat je de tampon dan op tijd verwisseld ;)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:49

Nimroy schreef:
De eerste keren moet je ff beetje puzzelen misschien, maar het gaat echt, geloof me.

en als zelfs dat niet gaat? (spreek uit ervaring)

als ik wist dat ik ging zwemmen slikte ik de pil door. Neem aan dat TS niet aan de pil is.
Maandverband werkt niet, zal opzwellen.. lijkt net of je een mannelijk lid in je broek zal hebben.

Het word of tampon of afbellen..

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:53

Een kurk :)*

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 00:02

haha bah zouden er werkelijk meiden zijn die als ze ongesteld zijn gaan zwemmen zonder tampon?
bah aan zo'n idee heb ik nog niet eens gedacht....

Tampons zijn ideale uitvindingen

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 00:09

Net als de termometer in de kont van je paard , Vaseline erop en steek 'm erin! *\o/*

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:06

Jolandaa_ schreef:
Nimroy schreef:

en als zelfs dat niet gaat? (spreek uit ervaring)

tja, de eerste keer(en) met een vent gaat ook niet zomaar, nee.. maar daar zijn ook hulpmiddelen voor.
eens moet de eerste x zijn wat betreft een vent en tampon, maar hoe dan ook..het lukt ons allemaal ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:08

Nimroy schreef:
tja, de eerste keer(en) met een vent gaat ook niet zomaar, nee.. maar daar zijn ook hulpmiddelen voor.
eens moet de eerste x zijn wat betreft een vent en tampon, maar hoe dan ook..het lukt ons allemaal ;)

En hetzelfde geld voor een kind uitpoepen ;) Gaat ook niet vanzelf, maar kan er ook uit.

Nogmaals kan ik aan TS alleen maar een tampon adviseren. Het went, echt!

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:08

haha idd ;)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:09

Patsy schreef:
Volgens mij zijn tampons de enige oplossing. Inlegkruisjes of maandverband zuigen zich vol dus dat wordt een kansloze en smerige bedoeling.
Niks gebruiken is smerig vooral voor je medezwemmers.
Als je geen tampons wilt gebruiken vind ik de enige oplossing: Niet gaan zwemmen. Maar ben benieuwd of er betere oplossingen zijn.

Klopt helemaal, en tampons voel je niks van. ;)

xmaureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 19:48

ik zou toch maar een tampon gebruiken. in het begin had ik er ook slechte ervaringen mee. en weetje wat bleek? ik had een veels te grote maat. sinds ik kleinere gebruik gaat het veel beter. maar met maandverband zwemmen wordt hem niet hoor, dat gaat helemaal mis. ik denk dat je dan spijt krijgt dat je bent gaan zwemmen :P

succes ermee!

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 09:42

mijn lukte het ook nooit toen ik jong was .gebruik nu al jaren lang OB met inbrenghuls werkt echt super ;)

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 10:03

Pff mij is een tampon ook nog nooit gelukt.. Raak altijd helemaal in paniek en dan lukt het al helemaal niet meer omdat t dan kurkdroog is daar beneden _O-
Hoe doen jullie dat? Want als je toch nog maar een klein beetje ongesteld bent dan 'glijdt' ie natuurlijk niet echt naar binnen... Tips? :o

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 10:05

Flowerpull schreef:
Pff mij is een tampon ook nog nooit gelukt.. Raak altijd helemaal in paniek en dan lukt het al helemaal niet meer omdat t dan kurkdroog is daar beneden _O-
Hoe doen jullie dat? Want als je toch nog maar een klein beetje ongesteld bent dan 'glijdt' ie natuurlijk niet echt naar binnen... Tips? :o

die met die inbreng hulzen gaan echt heel makkelijk en anders doe je een beetje glijmiddel of vasaline op de huls ;)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 10:07

Je gaat toch niet serieus met maandverband zwemmen? Hoe onhygiënisch voor de andere mensen!!!! Gatver de gatver sorry dat ik het zeg :r

Dus een tampon in of niet zwemmen...!!!