Ben 4 tot 5 keer per week in de sportschool te vinden, waarvan ik 1 á 2 keer per week kracht train

Misschien is het ook leuk om wat uitgebreidere schema's te posten? Dus hoeveel kg, hoeveel series etc..Een beetje zoals Petulan op de vorige pagina

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dieuwke_ schreef:Oh en jullie kunnen me vast ook wel helpen.
Ik heb wel vrij gespierde bovenarmen en schouders en dat vind ik absoluut niet mooi. Maar ik wil ze wel graag slank hebben. Dus heb een tijdje BodyPump gedaan, maar had het idee dat mijn armen hier nog meer van opgepompt raakten. Iemand goede oefeningen? Wilde wel graag gaan zwemmen, maar kan hier bijna geen tijd voor opbrengen
Dieuwke_ schreef:Oh en jullie kunnen me vast ook wel helpen.
Ik heb wel vrij gespierde bovenarmen en schouders en dat vind ik absoluut niet mooi. Maar ik wil ze wel graag slank hebben. Dus heb een tijdje BodyPump gedaan, maar had het idee dat mijn armen hier nog meer van opgepompt raakten. Iemand goede oefeningen? Wilde wel graag gaan zwemmen, maar kan hier bijna geen tijd voor opbrengen
Vasthi schreef:Corelli, jij bent geen beginner. Wat een gewichten zeg!
Ik ken niet alle namen van de apparaten maar ik doe bij adduction en abduction bijvoorbeeld maar 33 kg en dan 3x15
Vandaag heb ik 15 minuten geroeid, daarna het rondje apparaten gedaan en toen nog 13 minuten gefietst (heuvelplus op niveau 9) en 13 minuten op de stepper gestaan.
In het weekend hoop ik lekkere buitenritten te paard te gaan maken.
Vasthi schreef:Sinds september is nog niet zo lang.
Ik weet niet of ik wel zo zwaar wilHerhaal dan liever wat vaker.
Dieuwke, jij doet hardstikke veel, alleen niet op krachtgebied, maar hier blijf je lekker fit bij.
Heb trouwens vandaag m'n Swiss Ball binnengekregen. Ik loop bij de Fysio voor m'n rug en die vond dat ik daar ook maar buik- en rugspieroefeningen mee moet gaan doen. Mocht het niet bevallen dan krijgen m'n paarden hem om mee te spelen.