Delphi schreef:mick75 schreef:Ik zou zelf absoluut voor abortus gaan als ik per ongeluk zwanger zou raken, ik ben geen goede moeder (kan ik nu wel al uittekenen) en wil geen kinderen op de wereld planten terwijl ik zelf nog heel veel met mezelf uit te vechten heb.
Ik ben niet tegen abortus, maar dan neem ik wel aan dat je er alles aan doet om een zwangerschap te voorkomen.
Wil ik ook wel even op reageren

Ik gebruik anticonceptie ja (nuvaring). Ik let er goed op dat ik deze anticonceptie gebruik zoals voorgeschreven, maar moet eerlijk zeggen dat dat soms wel eens misgaat. Mocht ik echter vermoeden dat de mogelijkheid bestaat dat ik zwanger zou kunnen raken, zou ik direct de volgende dag bij de apotheek op de stoep staan voor een MAP. Mocht er onverhoopt dan tóch nog iets misgaan, heb ik mijns inziens gedaan wat ik kan om een zwangerschap te voorkomen.
Ik kan me er wel verschrikkelijk aan storen dat er mensen zijn die gewoon tot 3x toe ongepland zwanger worden na onveilige seks en gewoon keer op keer effe langs de kliniek hoppen trouwens