Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LifeSucks schreef:Ik ben midden 20 Eydis.
Marilyn; ontroerend bericht, maar jij voelt het heel anders dan ik (of misschien heb ik dat achteraf ook wel??) Voor mij is het echt nog geen kind.
Starsailorr schreef:@Munnie: misschien een rare vraag, maar hoezo moes ze de keuze maken om of nu, of nooit kinderen te krijgen? Was dit om persoonlijke reden of om de abortus?
@TS:
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig kan hebben de komende tijd. Ik vind het een wijze, en vooral dappere beslissing dat je voor abortus gaat!
Munnie schreef:Starsailorr schreef:@Munnie: misschien een rare vraag, maar hoezo moes ze de keuze maken om of nu, of nooit kinderen te krijgen? Was dit om persoonlijke reden of om de abortus?
@TS:
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig kan hebben de komende tijd. Ik vind het een wijze, en vooral dappere beslissing dat je voor abortus gaat!
Ze had een aanslag op haar lichaam gehad door de arbortus moet ik zeggen dat ze ook een soa kreeg maar dat was verder niet echt van belang. Maar als je kort erna en dan gaat het dus over maanden weer arbortus laat doen kan het dus zijn dat je nooit meer zwanger wordt..
En daarom is het misschien wel fijn voor TS om dat te weten aangezien ze ooit down is en dan is het wel fijn om zoiets te weten lijkt mij.