Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:joyce2 schreef:IPv dat ik een glas water pak, heb ik heel slecht cola ingeschonken...
Ik moet eerlijk zeggen dat het water in Den Dolder en Zeist veel lekkerder smaakt dan het water in Amersfoort.
Gek eigenlijk..
Ik vind het water hier (Op de Veluwe - Ede gelderland) ook véél lekkerder dan in bijv. Overijssel..
En ik drink elke dag 1/2 flesjes water leeg, maar ik drink daarnaast ook nog bijna een liter cola.![]()
Achja. Dat is gewoon echt mijn verslavingIk probeer dat echt te minderen, maar tja, echt verslaafd dus.. Hoewel het de laatste tijd wel minder is al, eigenlijk.
WinSel schreef:Hallo,
Ik wil graag water leren drinken, ik vind het nu erg vies en drink het nooit.
Maar ik wil gezonder gaan leven, dus wil ik ook water leren drinken, maar hoe ???
Bedankt
BPVS schreef:Dat is heel gemakkelijk. je vult een glas of neemt een glas met water, en je zet het aan je mond en je neemt een paar slokken.
joyce2 schreef:ik vind het juist lekker, klein laagje limo in mn flesje, water erbij, heerlijk! Maar vind het niet bij elke aanmaak limo lekker, je moet wel een beetje uitzoeken wat de juiste smaak geeft

) __danielle__ schreef:ik proef ook echt heel veel verschil in water uit de kraan hoor. drink ook veel crystal clear trouwens..
misschien een tip als je dat ook lekker vind... heb vorige week van een dieetiste gehoord dat je ook onbeperkt cola light mag drinken, daar zit echt niks in! ( =of het goed is voor je tanden is natuurlijk dan weer een andere vraag maar goed)
.