Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Make-up is uiteindelijk alleen maar slecht voor je gezicht, maar ach... Als ik 50 ben interesseert mijn gezicht me toch stukken minder dan nu mag ik aannemen.. Yv_ schreef:Amber, kun je dat voor mij ook niet regelen, ik woon in een aangrenzend dorp..

Yv_ schreef:Amber, ik ken de naam wel, maar weet even zo 123 niet waar het zat. Leyweg ben ik wel wat bekender, daar woonde ik ongeveer naast toen ik op mezelf woonde. Savorin Lohmanplein ken ik ook een beetje, ik heb daar bij die dierenarts stage gelopen jaren geleden. Toen was de Multivlaai er nog niet!
Heino schreef:Hihi, ik vind de mascara juist helemaal niks! Ik heb nu altijd mascara met zo'n boogjevorm, dus geen rechte, en daarmee krijg ik prachtige wimpers! Ik kan helemaal niet meer overweg met een rechte, dus heb hem weggegeven. Vond hem ook niet goed zitten, veel te weinig. Ik wil echt opvallende wimpers, en dat lukte met die van Clinique niet.Ik gebruik de mascara, heb een oogpotlood en een doosje oogschaduw en ben over alles heel tevreden
Alleen de mascara die je met warm water er af kan halen vind ik niet zo fijn.
Majo schreef:amber2202 schreef:En wat kost dat dan? Ik heb me laten vertellen dat zo'n potje iets van 25 euro kost. Vind ik wel erg veel geld eigenlijk...die gebruik ik indd ook..
27,45
Maar t wel waard!Majo schreef:Hihi, ik vind de mascara juist helemaal niks! Ik heb nu altijd mascara met zo'n boogjevorm, dus geen rechte, en daarmee krijg ik prachtige wimpers! Ik kan helemaal niet meer overweg met een rechte, dus heb hem weggegeven. Vond hem ook niet goed zitten, veel te weinig. Ik wil echt opvallende wimpers, en dat lukte met die van Clinique niet.
Die heeft ook zo'n boogjesborstel trouwens. Heino schreef:Majo schreef:Hihi, ik vind de mascara juist helemaal niks! Ik heb nu altijd mascara met zo'n boogjevorm, dus geen rechte, en daarmee krijg ik prachtige wimpers! Ik kan helemaal niet meer overweg met een rechte, dus heb hem weggegeven. Vond hem ook niet goed zitten, veel te weinig. Ik wil echt opvallende wimpers, en dat lukte met die van Clinique niet.
Oh met die wateroplosbare lukt me dat wel, vind het er alleen zo rot afhalenDie heeft ook zo'n boogjesborstel trouwens.
Die van mij (high impact) zal dan ook wel wateroplosbaar zijn.. Werkelijk, 1 spatje regen, sneeuwvlokje of een traan ofzo en hij loopt al uit. Verder wel tevreden overigens, kan met deze opvallende wimpers maken, die je dan met een kammetje na kunt bewerken zodat het niet klontert en te onnatuurlijk uitziet.
Heino schreef:Ja het lijkt af en toe net alsof je je eigen wimpers er af haalt