nanka schreef:joyce83 schreef:rechterhand is de ringvinger langer, linkerhand hetzelfde.Ja hier ook!Zijn jullie links- of rechtshandig?
jep, ook langere ringvingers, ben trouwens linkshandigwat zegt dat over paardrijdend Nederland en Belgie?
spatter schreef:jep, ook langere ringvingers, ben trouwens linkshandigwat zegt dat over paardrijdend Nederland en Belgie? Dat de vrouwen mannelijke trekjes hebben?
spatter schreef:jep, ook langere ringvingers, ben trouwens linkshandigwat zegt dat over paardrijdend Nederland en Belgie? Dan zou je eerst een soortgelijk onderzoekje op een barbie forum ofzo moeten doen
Ik ben bang van wel.. de ondernemende dames, doorgaans niet in de zorgende beroepen, verhoudingsgewijs meer assertief, etcetera
Paula schreef:Vanaf m'n handpalm bekeken is m'n wijsvinger langer en vanaf de handrug bekeken is m'n ringvinger langer.Bij mij precies zo!
Jup mijn ringvinger is ook flink langer dan mijn wijsvinger.En mijn teen naast mijn grote teen is ook langer(en zijn beide ook nog eens hamertenen)