Morgen oorcorrectie.. brr.. ervaringen.. tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 20:06

brendalevita schreef:
Vindt ze echt prachtig hoor!!!!!!!!!!!ik wil ook hahahha
Mijn zoon heeft erg gelukkig geen last van dus begin ook nergenss over,mocht hij het later wel willen betaal ik het alsnog voor hem,laat hem niet zitten weet er zelf alles van...

Haha :D
Wanneer ga jij je eerste stap zetten?:D

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 20:07

kis6ireentje schreef:
bij mij staan ze echt plat tegen mijn hoofd. Zijn wel erg strak en hard geworden daardoor. Maar toch stukken beter dan toen ze nog door mijn haar heen kwamen :)
Mensen zien het ook meestal niet pas als ze "aan" mijn oor zitten merken ze het. Bijvoorbeeld bij de kapper ofzo.

Weet nog wel dat het erg pijn deed en dat ik dacht waar ben ik aan begonnen. maar goed toen dat eenmaal over was heb ik
nooit meer spijt gehad.

Het ziet er bij jou mooi uit op de foto's!

Stonden ze bij jou in het begin ook al meteen erg plat dan of moest je nog even wachten?
Ik lees overal dat het eindresultaat pas na een half jaar te beoordelen is.. dus hoopte op nog wel iets platter ;(

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 20:09

Marchador

Re: Morgen oorcorrectie.. brr.. ervaringen.. tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:24

Is het vergoed of dat niet take one?
Je zou weer een afspraak kunnen maken met de arts eventueel. althans je moet toch op controle komen he? Dan zou je aan kunnen geven dat je ze nog wat platter zou willen?

Alhoewel ik ze wel erg mooi vind hoor :j

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 20:30

Het is gelukkig nog wel vergoed.
Ik ben bijna 19 maar ik had gelukkig vorig jaar April al geregeld met de CZ dat ik een oorcorrectie wilde, maar in de zomer kon ik niet terecht bij de plastisch chirurg en daarna moest ik naar school en omdat ik dat niet kon missen (2 jaar in 1) en heb ik ook nog eens een week in het ziekenhuis gelegen omdat mijn speekselklier ontstoken was.. dus het heeft allemaal wat langer op zicht laten wachten.
Denk dat ze het wel begrepen haha. :D

Ik moet de 24ste op controle ben benieuwd, ik zou toch niet weer onder het mes willen hoor haha.. heb me echt ellendig gevoeld de eerste week !

Op die foto lijken ze nog best plat te staan maar ik lijk daar ook wel een heel breed hoofd te hebben haha. :))
Zal morgen een betere foto maken dan zie je helaas dat mijn linkeroor echt nog een beetje flapt.. hoop maar dat het nog bijtrekt!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:31

Plat tegen het hoofd vindt ik niet eens mooi ,je mag best oren hebben en nu heb je echt de perfecte!!!
Schattige foto trouwens,ik zal volgende week ff langs mijn ha en horen hoe of wat..

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 20:37

Haha nou bedankt :D

Heb je een foto van jouw oren? Of wil je die prive houden? :D

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 07:29

Nee hoor maar heb er geeneens een foto van haha ga hem dit weekend maken,bij mij zie je niet veel 1 oor staat iets af mensen verklaren me voor gek..

kis6ireentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 09:28

take_one schreef:
kis6ireentje schreef:
bij mij staan ze echt plat tegen mijn hoofd. Zijn wel erg strak en hard geworden daardoor. Maar toch stukken beter dan toen ze nog door mijn haar heen kwamen :)
Mensen zien het ook meestal niet pas als ze "aan" mijn oor zitten merken ze het. Bijvoorbeeld bij de kapper ofzo.

Weet nog wel dat het erg pijn deed en dat ik dacht waar ben ik aan begonnen. maar goed toen dat eenmaal over was heb ik
nooit meer spijt gehad.

Het ziet er bij jou mooi uit op de foto's!

Stonden ze bij jou in het begin ook al meteen erg plat dan of moest je nog even wachten?
Ik lees overal dat het eindresultaat pas na een half jaar te beoordelen is.. dus hoopte op nog wel iets platter ;(

Kan ik me niet meer heel goed herinneren weet wel dat ik ze in het begin erg lelijk vond dat duurde even :)

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:09

take_one schreef:
lonniejj schreef:

Aaah wat cute! :D
Heb je een foto van je oren hoe ze nu zijn???

Heb momenteel echt steken in m'n rechteroor daar zit dat litteken ook niet zo netjes pff.. ga morgen foto's maken met de camera dan zien jullie hoe het eruit ziet vanbinnen. :)
Wanneer konden jullie weer echt op je zij slapen??

Op dit moment heb ik er niet echt eentje, want ik heb alleen maar foto's met mijn haar los! :P
Ik zal nog eens goed gaan zoeken :)

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 20:23

brendalevita schreef:
Nee hoor maar heb er geeneens een foto van haha ga hem dit weekend maken,bij mij zie je niet veel 1 oor staat iets af mensen verklaren me voor gek..

Haha ach daarna zeggen ze vast "ooh ja ik zie wel verschil" :D
Was bij mij ook zo.. alleen m'n vriend klaagt nog steeds dat hij het onzin vind.. maarja.. mannen :roll: