Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aardbeitje_ schreef:kelcy schreef:ik meld me ook weer ff
hb 2 MD's en een tongpiercing.... en eigenlijk wil ik binnenkort ookeen navelpiercing erbij.... maar moet de laatste tijd vaak onder de mri en rontge dus.. tja wachten dan denk ik
want een plastic staafje erin kan wel maar niet als hij net gezet is wel?!?!?!
Hoe doe je dat als je onder de röntgen/MRI moet?
Die kun je d'r niet zo 1,2,3 uithalen, of maak ik nu een hele domme opmerking?
kelcy schreef:oh mijn arts zei dat het chirurgenstaal was die had er na gekeken maar ik heb nog nooit een op hol geslagen mri of rontgen apparaat gehadhaha dat is de eind conclusie
marlies85 schreef:kelcy schreef:oh mijn arts zei dat het chirurgenstaal was die had er na gekeken maar ik heb nog nooit een op hol geslagen mri of rontgen apparaat gehadhaha dat is de eind conclusie
Pas geleden was ik bij de chirurg en moest een MRI laten maken van hem.En hij zij dat titanium sieraden geen kwaad kunnen, maar sieraden van chirurgisch staal wel omdat dat die magnetisch zijn....Ik heb veiligheidshalve alle piercings van me er maar uit gehaald
wimmus schreef:Aaargh m'n anti-tragus begint nu alweer te klooien.
Lage weerstand en dan stroomt de etter meteen uit alle piercings![]()
Ik spoel het nu maar wat af en blijf er verder vanaf, maar daarmee verbeterd het niet echt. In het vorige topic werd gezegd dat je een ontstoken piercing niet met water-zout mocht schoonmaken.. Weet iemand hoe je een ontstoken piercing goed schoon maakt?
nynkeline schreef:Wauw al een nieuw topic!
Zit even te sneupen op internet, maar hoeveel mm balletjes heb je eigenlijk bij navelpiercing? Hoe groot is de onderste en hoe groot is de bovenste?
set_elkol schreef:Hoi mensen,
ik wil binnenkort een rook laten zetten (hoe spreek je dat eigenlijk uit, op zn engels, roeoek?)
Ik was benieuwd of er mensen zijn die een bepaalde piercingshop in Groningen aanraden (hoor wel eens goede verhalen over passion for piercings) en wat de prijsindicatie van een rook is.
dankje en groetjes
Katja