wie heeft er ook een vetschort en hoe ga je daar mee om?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:01

dat is je taille nu?? netjes hoor!! maar ja je blijft getekend. Bij ons zal je altijd blijven zien dat we ooit dik waren. :(:)

lesilla

Re: wie heeft er ook een vetschort en hoe ga je daar mee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:02

yes en volgende week donderdag eindelijk strak, nu heb ik boven het litteken een tweede buik, en mijn rugvel ook strak woeptie! Alleja dat is het plan, dat was vorig jaar ook het plan en zie waar we nu zijn :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:10

begin foto heb ik niet
Afbeelding
midden

Afbeelding
nu

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:25

Ik heb het vooral op m'n armen, benen en buik.
Maar er is bij mij nog een kleine kans dat het een beetje wegtrekt omdat ik geen ingrepen heb gehad om af te vallen, waardoor het in m'n eigen tempo is gegaan (nog steeds veel te snel trouwens := ) en de huid dus door het sporten nog kan bijtrekken, maar echt strak zal het natuurlijk nooit meer worden.
Echte vellen zullen het gelukkig ook niet worden. Het is nu meer een soort van hangende rol :?

In bikini durf ik trouwens sowieso niet, maar dit jaar wel voor 't eerst in een tankini :+
Dan kun je het nog wat verbergen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:00

Ooh balen op de armen en benen, daar ben ik echt van gespaard gebleven! Wel een mooie stap die tankini! Ik ben begonnen met groot badpak en uiteindelijk bikini was wel een jarenplan de zelfaanvaarding. Veel succes! Hopelijk krijg je het vergoed!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:02

mijn hele lijf is gestraied.
kan geen schoon plekje verzinnen. ^)

Maar die fotos gingen om je borsten?? Of begreep het even verkeerd. maar je bent nu wel slank zeg :wow:

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:06

Caye schreef:
mijn hele lijf is gestraied.
kan geen schoon plekje verzinnen. ^)

Maar die fotos gingen om je borsten?? Of begreep het even verkeerd. maar je bent nu wel slank zeg :wow:

Danku!
Afbeelding

Zo is het met opgetrokken vel! dus waarschijnlijk het zicht van volgende week. Mijn borsten heb ik geen foto's van, alleen al het zicht laat me misselijk worden.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:08

Dat is mijn streven ooit zo te zijn als jij nu. :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:09

geloof in jezelf en dat lukt je zeker

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:42

lesilla schreef:
Mijn borsten heb ik geen foto's van, alleen al het zicht laat me misselijk worden.

Op de tweede foto ziet je voorgevel er best goed uit moet ik zeggen hoor.
Gebruik je ook voorgevormde cups? Dat is bij mij wel een uitkomst.
Maar ik weet wat je bedoelt idd.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:43

Maar ik heb er al siliconen inzitten, dus de hang is niet het probleem. Alleja die is er maar niet zichtbaar in bh het is de plaating en de stand van de tepels en de siliconen zelf. Maar dank je!!!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:38

Caye, knap van je dat je foto's hebt geplaatst! Het is echt heel heftig wat jij als extra mee moet dragen.
En ik snap echt niet dat een operatie bij jou niet wordt vergoed.
Sterkte en succes met de komende operaties!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:46

Net als nu.. heb ik een spijkerbroek aan maat 30. ( wijdte) Maar me buik blubbert er over heen.
En dat snijd en doet zeer. ALs ik een broek maat 32 heb past het er allemaal in. Leve lang elastische spijkerbroeken.
Naja weet je... ik ben ooit zo dik geweest dat ik heel tevreden ben hoe ik er nu uit ziet. Enige afschuw is me buik. Maar hee.. heb 4 pracht kids en gezond. en ben trots dat ik zoveel ben afgevallen.
Ik schaam me wel voor me buik hoor.. maar ja hier zijn we toch lot genoten? We kunnen elkaar alleen maar helpen zo ;)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 07:12

Caye, ik ben geen lotgenoot in de zin van buikvel teveel maar ben wel pas geleden geopereerd door een plastisch chirurg.
En ja, ik heb een borstverkleining gehad. Ik had de goedkeuring van de zorgverzekeraar binnen een week in huis... Ik ben het helemaal met Leslilla eens dat het ongelofelijk is dat er bij een bvk niet echt moeilijk wordt gedaan en in jouw situatie wel. Natuurlijk had ik ook lichamelijke klachten zoals hoofdpijn, nek- en schouderklachten maar jouw lichamelijke klachten zijn ook niet misselijk!
Heb je ook al eens foto's meegestuurd met je aanvraag? Dat maakt de boel stukken beter te begrijpen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 11:41

Caye schreef:
Net als nu.. heb ik een spijkerbroek aan maat 30. ( wijdte) Maar me buik blubbert er over heen.
En dat snijd en doet zeer. ALs ik een broek maat 32 heb past het er allemaal in. Leve lang elastische spijkerbroeken.
Naja weet je... ik ben ooit zo dik geweest dat ik heel tevreden ben hoe ik er nu uit ziet. Enige afschuw is me buik. Maar hee.. heb 4 pracht kids en gezond. en ben trots dat ik zoveel ben afgevallen.
Ik schaam me wel voor me buik hoor.. maar ja hier zijn we toch lot genoten? We kunnen elkaar alleen maar helpen zo ;)

Ja is hier ook, maar meer met de rug dan. Alleen tegenwoordig draag ik echt geen correctieonderbroek meer. Schijt aan wat andere mensen denken. Er is echt meer leven dan zielig en psychologisch onderuit te gaan aan zoiets.
En inderdaad lot genoeten doen goed!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:09

Begin toch wel wat stress te krijgen voor donderdag brrr

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:35

lesilla schreef:
Begin toch wel wat stress te krijgen voor donderdag brrr

Dat kan ik me voorstellen! Heel veel sterkte en succes alvast!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 17:55

Bij deze een update misschien hebben jullie er wat aan:

Eergisteren was het dan zover, wat een zenuwen had ik. Gelukkig is mijn vriendje heel lief nog blijven slapen en kon hij me wat geruststellen. Dus om zeven uur naar het ziekenhuis gegaan daar kwam de tweede dokter (wat een lief mens) me aftekenen en geruststellen. Dan temesta gekregen om beetje kalmer te worden en dan mocht ik naar het ok.

Daar aangekomen zat mijn chirurg al op me te wachten kreeg een heel vriendelijk onthaal en ze duwde me samen met de verpleeging het ok binnen, en dan na wat grapjes was het slaapjes tijd.

Drie uur later was de operatie gedaan, denk nog twee uur in de ontwaakzaal gelegen en naar boven gebracht. Was slaperig maar voelde me goed, vanavond dan ook zeer goed geslapen.

Vanmorgen lekker gewassen met een handdoekje en toen kwam de dokter controleren, en heb ik het kunnen zien en bewonderen hoe lekker strak het is. Het litteken is serieus verlaagd en loopt nu rondom rond en er is één dun lijntje van onder tot bij mijn borst!
Nu heb ik wel veel pijn helaas

update twee:

Vreselijke nacht gehad! Echt bijna niet geslapen wat een pijn! Vanmorgen kwam de lieve chirurg weer langs en ze had gezegd dat drie van de vier redons af mochten en mijn infuus. Dus auw auw één redon zat vast en dan de andere zat super diep en de derde deed gelukkig geen pijn!

Heb nog lekker een rondje gelopen en volgens mij is het echt strak strak. Litteken rondom rond en van de bikini lijn naar de borst. Hoop dat ik snel een foto kan laten zien, maar het zal nog tot maandag duren want dan mag ik pas naar huis helaas. Want ik deel de kamer met twee gekke oudjes

Afbeelding

Zo hebben ze gesneden eerste is buik tweede is rug

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 18:17

Leslilla, goed om wat van je te horen! Ik was al benieuwd hoe de operatie gegaan was. Balen van die vastzittende drains....
Hou je taai en hopelijk heb je niet al teveel last van die ouwe knarren op je kamer. Kun je geen koptelefoon opzetten of zo?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 18:20

Silvia schreef:
Leslilla, goed om wat van je te horen! Ik was al benieuwd hoe de operatie gegaan was. Balen van die vastzittende drains....
Hou je taai en hopelijk heb je niet al teveel last van die ouwe knarren op je kamer. Kun je geen koptelefoon opzetten of zo?

Gelukkig wel lekker veel filmpjes en boeken lezen *\o/*

Ben echt benieuwd naar het resultaat :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:49

Afbeelding

preview! bovenkant van de foto is mijn borst. Litteken loopt er tussendoor

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 13:43

Een goeie tip voor iedereen; laat je opereren in de winter!

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 13:51

haha Katia, heb je het warm?
Ik dacht toevallig laatst nog dat ik blij was dat ik voor de winter een sleeve krijg, vooral met t drinken, kan ik toch langer wennen voor de hete zomer volgend jaar.
Hoest verder?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 13:55

Ja door de buikband hij is echt dik en groot :j en dan het niet mogen douchen vreselijk! Plus dat alles nog extra irriteert door het zweten. Tot zover de klaagzang hahahaa

Verder goh, het doet pijn op bepaalde plekken. Bij sommige bewegingen heb ik echt zo een scheurgevoel omdat het echt wel strak is. Wat ik toejuich maar ook wel wat pijnlijk vind. Voor de rest is het echt dik waard denk ik, volgende week draadjes eruit en veel foto's!

Afbeelding

:7 :brr:

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 14:14

Ik ben zo benieuwd hoe het er uit ziet!!!!