Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en de huid dus door het sporten nog kan bijtrekken, maar echt strak zal het natuurlijk nooit meer worden.

Caye schreef:mijn hele lijf is gestraied.
kan geen schoon plekje verzinnen.
Maar die fotos gingen om je borsten?? Of begreep het even verkeerd. maar je bent nu wel slank zeg

Caye schreef:Net als nu.. heb ik een spijkerbroek aan maat 30. ( wijdte) Maar me buik blubbert er over heen.
En dat snijd en doet zeer. ALs ik een broek maat 32 heb past het er allemaal in. Leve lang elastische spijkerbroeken.
Naja weet je... ik ben ooit zo dik geweest dat ik heel tevreden ben hoe ik er nu uit ziet. Enige afschuw is me buik. Maar hee.. heb 4 pracht kids en gezond. en ben trots dat ik zoveel ben afgevallen.
Ik schaam me wel voor me buik hoor.. maar ja hier zijn we toch lot genoten? We kunnen elkaar alleen maar helpen zo

Silvia schreef:Leslilla, goed om wat van je te horen! Ik was al benieuwd hoe de operatie gegaan was. Balen van die vastzittende drains....
Hou je taai en hopelijk heb je niet al teveel last van die ouwe knarren op je kamer. Kun je geen koptelefoon opzetten of zo?
en dan het niet mogen douchen vreselijk! Plus dat alles nog extra irriteert door het zweten. Tot zover de klaagzang hahahaa