Wat doe je als je ziek bent?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 20:54

Ik kijk standaard "Finding Nemo" :D
En ik lees heeeeeeeeeeeeel veel en als het lukt ook lekker bokken :)

Daantjuh88

Re: Wat doe je als je ziek bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:10

slapennnnnn! Ben nu ook ziek en breng behoorlijk wat uurtjes op het "kleine kamertje" door..... Helpt rijst eten tegen misselijkheid?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:12

Ik kijk altijd Dora :Y)

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 21:13

ik kijk dus Amika :P haha vind dat echt zo grappig :P en kinderprogramma's heerlijk! :D

Romili

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:16

Geen tijd om ziek te zijn moet hier een huishouden draaiende houden.... :P :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:20

Als ik ziek ben dan lig ik op de bank tv te kijken en slaap ik altijd in mijn moeders bed en zij in mijn bed. Haar slaapkamer heeft een directe verbinding met de wc en douche haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:20

Ohja en heel goor maar als ik moet overgeven doe ik dat altijd in de gootsteen ipv de wc.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:23

ik ben 6 weken geleden van de trap gevallen! Ik heb een verdraaid staartbeen, gekneusde bekken en nieren en mijn nieren bloedden!

Inmiddels heb ik daarbij ook een longontsteking! Dus pffffffffffff

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 21:25

WOOW... dat je nog leeft!! :P maar datte is niet fijn zeg..... Beterschap en sterkte!!

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:27

Vervelen! Ik ben nu al twee weken ziek (waterpokken en griep) dus weet niks meer te doen! :+

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:27

Het ligt er een beetje aan hoe ziek ik ben. Als ik last van mijn maag en darmen hebt of verkouden ben dan lig ik op de bank of in bed met mijn laptop op mijn schoot tv te kijken. Ik heb pas buikgriep gehad en vorig jaar griep en toen was ik volledig uitgeschakeld en heb ik alleen maar in mijn bed gelegen. Met de gewone griep kon ik mijn ogen bijna niet bewegen en ergens naar kijken deed verschrikkelijk zeer. TV kijken, boek lezen en computeren ging niet vanwege de oogpijn, toen heb ik me echt verschrikkelijk verveeld.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:03

My god er komen hier dingen voorbij dat ik me afvraag wat ziek zijn bij hun inhoud. Chips eten, cola drinken, tv kijken, achter de laptop.
Als ik echt echt echt ziek ben lig ik in bed en doe ik niks anders als slapen, slapen en slapen. Verder ligt het eraan of ik knoerhard naar de wc moet rennen.
Heb wel is meer met dikke koorts, een keelontsteking heel mijn hoofd vol een wedstrijd gereden.
Maar als ik ziek ben dan is het geen computeren, tv kijken en chips eten voor mij :n

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:18

Als ik ziek (griep/buikgriep) ben lig ik in bed of op de bank en soms lees ik wat, maar meer dan iets te drinken pakken doe ik eigenlijk niet. Als ik ziek ben ga ik ook niet naar mijn bijrijdpaard, als ik me ziek meld op mijn werk meld ik me ook ziek bij de eigenaar van mijn bijrijdpaard. Zou het ook een beetje vreemd vinden dat je wel in staat bent om naar de paarden te gaan, maar niet om te gaan werken. Afhankelijk wat je hebt natuurlijk, maar ik bedoel dan meer een flinke griep of buikgriep.

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:34

Ik versleep me hele dekbed (2persoons) naar de bank met me kussens en een mega stapel boeken en tijdschriften en dan bivakkeer ik lekker op de bank. (maandag en dinsdag nog gedaan)
Ik ben woensdag weer gaan werken omdat ik met alle geweld naar paardrijden wilde, en als ik wil/kan paardrijden, moet ik ook weer kunnen werken. (achteraf beter niet kunnen gaan, was echt kapot, echt super veel energie gekost :o )
Als ik lezen en tv zat ben, verkas ik met dekbed en al naar de computer.

Maar als ik echt goed ziek ben, ga ik meestal naar het ziekenhuis, want koorts stijgt dan rond de 40, 42 graden en dan is het voor mij verstandiger om naar het ziekenhuis te gaan.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:49

LZP -> MW