Ben je sowieso niet want de instructeur is juridisch bestuurder, en dus aansprakelijk. Maar neem evengoed even contact op met je instructeur omdat je helemaal niet mag afrijden als je iets mankeerd waardoor je niet optimaal de auto kan besturen. Ik kan hier vandaan niet zien hoe erg het is maar bel eve op en dan kunnen zij evt overleggen met het cbr over hoe te handelen. Mocht het nml zo zijn dat je niet mag rijden kan je nu nog een doktersverklaring regelen en dan hoef je de cbr kosten niet te betalen.
Bedankt voor de duidelijkheid polly Ik wist niet precies hoe het zat kwa verzekeringen enz, maar wel dat je inderdaad niet mag rijden als je de auto niet optimaal kan besturen
Ik heb mijn instructeur al gebeld en mijn examen gaat gewoon door. Zolang ik mij hang gewoon om het stuur kan vouwen en hem ook weer los kan laten mag ik gewoon rijden. En met pijnstillers gaat dat dus. (vanacht nurofen gebruikt) Dus ik ga morgen gewoon examen doen beetje zonde anders he van die 300 euro en anders moet ik weer heel lang wachten voor er weer plek is.
tinkert
Geplaatst: 16-02-10 10:32
Sterkte met je vingers en Succes dan met afrijden!
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 16-02-10 10:34
Top dat je gewoon examen kan doen!! Dat is al heel fijn.
Even ter info, mocht het zo zijn dat je geen examen had kúnnen doen dan kan je met een doktersverklaring (dat je wegens medische omstandigheden geen examen kan doen) je geld terugkrijgen en kost het je dus niet dat geld, dat is overigens alleen als je een gegronde reden hebt en dat is het als je hierdoor niet zou kunnen gaan.
En ja de wachttijd, weet niet in welke regio je gaat afrijden maar ik heb vorige week voor een kandidaat van mij een examen aangevraagd (1e ex) en die kan volgende week donderdag dus qua wachttijd valt me dat reuze mee.
Maar goed niet op jou van toepassing maar even ter info. Succes!