). Die heeft me weer doorgestuurd naar de uroloog, en die denkt dat het een irritatie is geweest van mijn blaas, heb er nu al een aantal maanden niet echt last meer van gehad, dus laat het maar rusten. Mag alleen niet veel drinken van de uroloog. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Die heeft me weer doorgestuurd naar de uroloog, en die denkt dat het een irritatie is geweest van mijn blaas, heb er nu al een aantal maanden niet echt last meer van gehad, dus laat het maar rusten. Mag alleen niet veel drinken van de uroloog. appiesjappie schreef:oooh ik word er gek van. ik heb constant blaasontsteking. Ik word er helemaal gek van. Gelukkig mag ik morgen bloed prikken en mn urine laten onderzoeken in het ziekenhuis. Kunnen ze eens goed kijken wat er aan de hand is. Om de maand zit ik ongeveer aan de antibiotica. Nu ben ik 1 dag gestopt met de antibiotica kan ik weer verder met een ander omdat het nog niet weg is!!! En ik doe er alles aan. Op tijd naar de wc! Goed uit plassen, veel drinken enzovoort enzovoort!! Zijn er nog meer dames die er last van hebben. Word er soms duizelig van of heb hoofdpijn en dan weer warm en koud!!
), maar ik kom er ook gewoon niet vanaf! Owja die D-mannose heb ik trouwens ook al geprobeerd, hielp ook nauwelijks bij mij! Vind het echt een ellende, en dadelijk in de zomer wil ik toch ook wel weer eens een keertje zwemmen, of lekker met vriendlief samen in bad. Maar dat gaat gewoon niet want dan lig ik gewoon de hele nacht wakker van de pijn. En om nou helemaal geen suiker meer te eten/drinken (ik ben al aardig geminderd) of om nooit meer een 'intiem' momentje te hebben met mijn vriend, tsja dat gaat me gewoon echt te ver!
)
erg vervelend.
heb hier alleen nog nooit van gehoord? AB die de ontstekingen juist veroorzaken/verergen?
. Dat is het niet. Ik had zaterdag al opgemerkt dat mijn bezoekjes aan het toilet exponentiëel in aantal toegenomen worden, en dat het pijn deed. Noodplan ingezet, wat bestond uit 2 liter vocht in 2 uur. Nou scheelt het dat ik vaak dorst heb, dus dat is geen straf. En toen voelde ik het eigenlijk niet meer. Zondag ook veel gedronken en voila, het was over. Tot ik net wakker werd, voel me hondsberoerd, alles doet pijn en bloed in mijn urine. Dus morgen maar naar de huisarts en AB halen.