Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zodra er weer beweging inkomt zal het ook beter doorbloed worden. Ik heb namelijk zel het idee dat de dystrofie onstaat doordat je lichaam in een soort overdrive komt om dat bot zo snel mogelijk gerepareerd te krijgen. Ik had bv ook extreem veel haargroei op mijn arm, de nagels worden dikker en ribbeliger en groeien bijna niet meer. De huid zag er heel vreemd uit. Dit is gelukkig wel weggetrokken nu. 

heeeee
rliijkkeee k*t
regen gaat het bar slecht.
Hopen dat het gau afgelopen is met de regen.
Heb er wel omtzettend zin in! Verheug me er echt op, hoop alleen wel dat armlief een beetje wilt meewerken. Ik neem iig mijn gipsspalkje mee, daar slaap ik nu nog steeds mee (mag eigenlijk niet maar ik kan niet slapen zonder
)

ik.
Weet ik zeker dat ie het nooit meer doet. 
Als jij met verband om je beter voelt zou ik zeggen gewoon doen. Ik slaap met een fleece bandage (willen ze ook niet) en loop de hele dag met een dikke wand aan.(je raad het al, mag ook niet) Staan mijn nagels tenminste niet in mijn handpalm en kan ik hem wat beter uit de krul krijgen. Maar ja, ze vergeten dat zij niet voelen wat wij voelen. Heb al eens een arts gedreigt in zijn kruis te trappen, kon ie voelen waar ik 24/7 mee loop. Mog niet
Het watje. 

aikon schreef:@chocobroodje, dan moet ik naar een andere dan die mij naar huis gestuurt heeft. Kans is groot dat hij me weer naar huis stuurt. Moet maar oefenen.
@houvanponys, doe je kalm aan? We leven met je mee. Vroeger zei ik nog wel eens "pijn is fijn, dan weet ik dat ik nog leef" Kon wel gek zijn geweest toen, pijn is niet fijn.

's nachts. De bandage begint dan te knellen, ook heel prettig.

Plastik boterhamzak vullen met gips, hand er op duwen. En drogen maar
Ik droom ff weg.

aikon schreef:Jij hebt hem rond om? Ik ben gek op knutselen, ik ga eens op zoek naar een zak gips