haarloze oksels, graag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 19:21

_Kiki_ schreef:
@Mas; (even off-topic) ik heb ook ervaringen met dat flitsen, en tegen mij is verteld dat het heel erg van je hormonen af hangt. Dat je haren 'weg' gaan, maar als jij ineens met de pil begint/stop/in de overgang komt, etc. dat je haargroei dan weer toe zou kunnen nemen, waardoor je weer haar hebt op de plaatsen waar je hebt laten flitsen.

Het is inderdaad mogelijk dat je lichaam nieuwe haren aanmaakt door een hormoonschommeling maar nooit zoveel als je al had. Meestal zelfs maar een paar haren. Daarom wordt er 1 keer per jaar een " update " geadviseerd. De resultaten zijn tegenwoordig echter heel erg goed te noemen. Zeker met de geavanceerde apparatuur die we tegenwoordig gebruiken.
http://www.paramedischekliniek.nl

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 19:24

YankeeBoy schreef:
Tegen ingegroeide haartjes?
Scrubben! Ik schrub elke week met zo'n handschoen met een beetje douchegel

Mm, schrub ik vast niet goed genoeg?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 19:24

Ik ben ook heel tevreden hoor janderegelaa :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 19:25

janderegelaa schreef:
_Kiki_ schreef:
@Mas; (even off-topic) ik heb ook ervaringen met dat flitsen, en tegen mij is verteld dat het heel erg van je hormonen af hangt. Dat je haren 'weg' gaan, maar als jij ineens met de pil begint/stop/in de overgang komt, etc. dat je haargroei dan weer toe zou kunnen nemen, waardoor je weer haar hebt op de plaatsen waar je hebt laten flitsen.

Het is inderdaad mogelijk dat je lichaam nieuwe haren aanmaakt door een hormoonschommeling maar nooit zoveel als je al had. Meestal zelfs maar een paar haren. Daarom wordt er 1 keer per jaar een " update " geadviseerd. De resultaten zijn tegenwoordig echter heel erg goed te noemen. Zeker met de geavanceerde apparatuur die we tegenwoordig gebruiken.
http://www.paramedischekliniek.nl

Bij mij is dus werkelijk alles terug gekomen, na de 3e behandeling was alles zo goed als weg en na twee weken kwam het terug en is het nog steeds terug. Ik had verwacht dat het misschien aan de cyclus van het haar lag, maar nu na drie maanden is alles er nog steeds. Heel jammer, had er veel van verwacht.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 19:47

@Mas: Dat het na de 3e behandeling weg lijkt klopt wel. Daarna gaan de haren echter in een nieuwe cyclus en "lijkt " het of de haren allemaal terugkomen. Feitelijk zijn dit nieuwe haren van de volgende cyclus en dan lijkt het inderdaad of al het haar weer terug is. Daarom is het gemiddelde aantal behandelingen ook 8. Zoals jij je verhaal vertelt werkt het bij jou dus eigenlijk heel erg goed maar je maakt de behandeling niet af.

Sunrise

Re: haarloze oksels, graag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:02

nou ik ga ze NU harsen :') .

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 07:47

intuition van wilkison, zo'n scheermesje in eens blokje schuim/zeep. Geen irritaties en onder de douche bijna geen extra gedoe.
dat harsen enzo, lijkt mij toch niet goed, doet pijnnnnn

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:44

Sunrise schreef:
nou ik ga ze NU harsen :') .

Hoe is het gegaan? :)

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:51

Epileerapparaat is erg fijn! Ik onthaar ongeveer elke 2 weken mijn oksels ermee.

Bij mij deed het scheren van mijn oksels echt pijn en na het epileren gaat het erg goed 8-)
Je haartjes komen veel dunner terug en de keren daarna doet het stukken minder pijn. Heb 1x de fout gemaakt weer snel te scheren, dat voelde heel vervelend met die stoppeltjes :oo

Ik vind het een ideale oplossing :j

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:47

Nou ik heb het pas weer geprobeert met mijn epileerapparaat, nou nee dank je. Het gaat echt zo hard! Naar een paar haartjes moet ik al stoppen omdat ik verrek van de pijn :oo
Steeds verzamel ik weer de moed en steeds moet ik het weer opgeven :') Tis gewoon echt niet te harden en benen epileer ik wel gewoon maar mijn oksels, :oo verschrikkelijk. Ik zou het heel graag willen maar het kan gewoon niet :\

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:06

@ Winerieke, daar meot je echt ff doorheen.
2x doorzetten en dan voel je er echt niks meer van

Romili

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:20

De LightSheer laserlicht daar werken tegenwoordig heel veel schoonheidssalons mee..

De LightSheer is een geavanceerde nieuwe technologie ontworpen om comfortabel, snel en betaalbaar ongewenste haren duurzaam te verwijderen. De LightSheer behoort dan ook tot de beste ontharings-lasers ter wereld en onderscheidt zich op vele punten van zijn concurrenten. Zo is het de eerste laser die door de uiterst kritische Amerikaanse keuringsdienst FDA voor ontharing is goedgekeurd.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:30

Ik gebruik gewoon lekker ouderwets scheermesjes! Werken bij mij prima, en me elke dag of om de dag scheren is niet zo'n heel groot probleem. ;)

magli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 19:37

Mijn ouders begonnen er onlangs over dat als ik het zo lastig vind om de hele tijd dat gedoe met oksels te hebben, dat ik het mss maar eens defenitief moet doen. Allemaal goed en wel, maar op een of andere manier koppel ik daar onbewust slechte dingen bij in m'n hoofd, zoals kanker, ongezond, stralen enz.

Wat houdt het dus precies in? En is er een bepaalde leeftijd nodig? Ik ben 18 ..