Wie zit er ook thuis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn__

Re: Wie zit er ook thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:45

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:54

Zit al vanaf 1999 thuis in de W.A.O afgekeurd dus
Probeer me zoveel mogelijk te vermaken met mijn hobby's
En de huishouden die moet gebeuren
Verder vind ik het heerlijk om lekkere wandelingen met de honden te maken
Die vinden het geloof ik helemaal niet erg dat ik iedere dag thuis ben

Daffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:55

Ik meld me ook aan!

Zit vanaf eind oktober thuis vanwege rugklachten.
Eerste instantie dachten ze dat ik een hernia had, maar na een MRI kreeg ik te horen dat dat het niet was. Begin januari een pijn blokkade in mijn rug gekregen, dat hielp helaas niet. Nu gaan ze vandaag een zelfde blokkade inspuiten in mijn SI gewricht.
Ook al weet ik wat er zo gaat gebeuren, ik ben echt onwijs zenuwachtig!!

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:00

*meld zich ook*
op mijn 17de moeder geworden en sinds dien ben ik thuis
ben huismoeder (oftewel huismanager hihi) was een bewuste keuze allemaal
heb wel korte tijdelijke banen gehad maar elke x door schuld van werkgevers ontslagen en derg.
in mei mag onze dochter alvast halve dagen naar school

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:00

* Meldt zich *

Ik zit vanaf 25 oktober thuis, had toen geen werk meer omdat ik zwanger 'was' , heb nu een dochter, maar heb borstonsteking waardoor ik weer een week hulp nodig heb.. Maandag het maar weer zelf proberen..

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:02

@ Daffie; succes vandaag!
@ Misz_sandy : Ook een jonge moeder, leuk! :)
@ Carlijn : Nog steeds erg veel sterkte, hopen dat het toch weer de goeie kant op gaat!

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:18

Urielle schreef:
Plukje, dat is ook wel ongeluk op ongeluk. Ben je nu kankervrij of ben je nog steeds onder behandeling? En hoe is het met je hernia?

De kanker is helemaal weg. De gevolgen van de zenuwen doorsnijden helaas niet.
Met de hernia gaat het redelijk. Het is pas 2,5 maand gelden dus ik kan zoveel als je nu van een hernia zou mogen verwachten.

Succes met de echo!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 17:02

Wat doen jullie de hele dag? Ik ben het namelijk zo zat en wil dingen ondernemen, maar mijn lijf kan het niet.. Ik verveel me echt ontzettend :=

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 17:05

Ik zit/lig heel de dag achter pc, beetje school werk doen en vast 'administratie' voor opdrachten/shoots
Blaadjes lezen & fotografen aan bekijken voor inspiratie!
maar soms werkt dat ook weer tegen, krijg teveel zin om dan zelf aan de gang te gaan :')

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 17:07

Hmm ja precies.. nja voor school heb ik dus niets te doen want dat doe ik niet.. en ik hang dus ook de hele dag achter mn laptop... en op een gegeven moment heb je zelfs bokt gelezen :=

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 18:48

Ik ben ondertussen ook maar sieraden gaan maken, is ook een leuk tijdsverdrijf vind ik. En verder heb je inderdaad heel bokt ook gelezen :=

TiffanyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:20

Zit ook al vanaf de kerst thuis,en ben voorlopig nog niet aan het werk.Kwam thuis te zitten met een fistel bij mij navel.Dus aan de antibiotica,en naar het ziekenhuis.Daar bleek dat ik buiten de fistel ook litteken hernia's had in eerdere wonden van andere operatie's.
Dus 2 februari geopereerd,fistel verwijderd en mijn navel helemaal weggehaald..In ander litteken ook een matje geplaatst.
Dat viel dus erg tegen...Daarbij kreeg ik een longontsteking dus weer aan de antibiotica.Afgelopen vrijdag op de spoedeisende hulp beland met wat bleek een astma aanval,dus moet deze week ook naar de longarts.Werd vanmorgen ook nog eens wakker met een stijve nek...Om gek van te worden allemaal.
Daarbij heb ik nog poly atrose en slijtage in mijn rugwervel en nekwervel...voorlopig dus geen werk voor mij,maar kom de dag door met tv kijken,kaarten maken en wat computeren..Af en toe even langs mijn pony,en soms even mee naar de winkel...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 11:32

Ik zit ook thuis, ivm zwangerschapsverlof. Ik vermaak me vooralsnog met internetten, beetje aanrommelen in huis, lezen, muziek luisteren en tv kijken, af en toe een boodschapje doen. Kan me nu nog prima vermaken maar kan me voorstellen als je (veel) langer thuis zit het wel gaat vervelen. Verschil met een chronische ziekte is ook dat ik een doel heb (de baby komt over een paar weekjes) dus ik heb iets om naar uit te kijken. Is nogal een verschil met thuis zitten terwijl je niet weet hoe lang het nog gaat duren, of misschien wel met het vooruitzicht dat het nooit meer over gaat. Ik heb geen idee wat ik dan zou doen, hangt er natuurlijk ook erg vanaf in hoeverre je lichaam mee wil werken.

Kwam al iemand tegen hier die ook de 21e maart is uitgerekend, grappig! Is idd een mooie datum, maar de kans dat de kleine ook echt dan geboren wordt is niet zo groot heb ik me laten vertellen.

Las dat TS een echo heeft: sterkte! Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt allemaal en alles goed is.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:25

Het is niet zo druk voor een topic met thuiszitters :+

Heb voor twee week werk, zou eerst afgelopen maandag beginnen, werd een week later en toen nog een week later en nu begin ik de eerste week van maart.. Schiet lekker op dus! Dus heb nu wel tijd om leuke dingen te gaan doen maar geen geld.. Tegen de tijd dat het UWV mijn aanvraag in behandeling heeft genomen heb ik alweer een vast contract denk ik..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:39

Dat zou wel fijn zijn! Ik heb in januari mijn aanvraag voor Wajong ingestuurd, ben benieuwd wanneer ik wat hoor!

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:41

Ik zit ook thuis, heb een operatie aan mijn buik gehad.. Zit voorlopig nog wel even thuis, heb een open wond, die moet eerst helemaal genezen voordat ik aan het werk mag. Niet dat ik mn werk nu mis, want ik ben erg moe! T begint wel n beetje te vervelen dat is dan weer n mindere kant.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 23:27

Ik zit ook thuis maar ben niet heel actief op bokt. Heb vorig jaar 11 maanden in de ziektewet gezeten (reconstructie aan mijn linker heup en vervolgens nog een hersteloperatie) en sinds afgelopen december zit ik weer in de ziektewet. Nu een reconstructie aan mijn re-heup (ganzosteotomie).

maggie1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 09:15

Zal ik me ook maar melden. Zit sinds een paar dagen thuis met een nekhernia ;( . Uitslag was van de week bekend. Mag dus voorlopig niets meer, behalve af en toe wat huishoudelijk klusjes en heel af en toe achter de computer. Want langer dan een kwartiertje lukt al niet meer. Moet mijn allergrootste hobby paardrijden opgeven en dat vind ik wel heel erg. Ach ja mijn dochter rijdt nog wel, dus ik kom wel bij de paarden en de mensen. Voor iedereen natuurlijk beterschap. En voor diegene die thuis zitten (door ontslag) sterkte. Ik weet nog wel een leuke werkgever maar dat moet je wel willen. Maar verdiendt niet slecht. Als je meer wilt weten pb me dan maar. Groetjes Margaret

maggie1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 09:15

En natuurlijk de zwangeren onder ons ook beterschap toegewenst.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 17:06

Meld zich..

Ik zit ook thuis.. Ik vermoed nog minstens 4 weken. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik ben (morgen) 2 weken geleden geopereerd. Ik heb een Borstverkleining ondergaan.

Ik verveel me niet echt.
Ik lees, kijk films/tv en ik internet.

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:41

Helaas moet ik mij ook melden. Eerst 8 weken thuis gezeten met een verbrijzelde vinger en fixatuur. Nu zit ik weer 4 weken thuis na een tweede operatie aan dezelfde vinger. Omdat ieder tikje 'gevaarlijk' kan zijn en ik voor een kleuterklas sta zit ik dus thuis.

Wat ik doe? bokken en hyves!! heel veel!!
Ook lees ik veel boeken en kijk tv en filmpjes.

Maar met een nare reden thuis blijven is niet leuk. Ik ben het nu ook wel erg zat. In de ochtend zeg ik al tegen mijn vriend; gut weer een dag bankhangen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:23

Ik meld me hier ook!

Ik zit nu sinds mei thuis, met een depressie. Daarvoor heb ik een burn out gehad, maar die heb ik verwaarloost en daarvan ben ik behoorlijk op de koffie gekomen.