Trouwens snuiten met Kleenex balsem scheelt een rode neus.

Heeft iemand bij deze verkoudheid die nu ook heerst ook overgeven gehad? Of heb ik gewoon 2 virusjes tegelijk te pakken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik ben er nu redelijk van af. Hoest alleen nog 's nachts. Dampo hoestpastilles helpen bij mij dan nog vrij aardig, in ieder geval beter dan hoestdrank.
) heeft.Monica24 schreef:Zit hier ook vreselijk te snotteren, heb tegen mijn pricipes in (vind het smerig voelen) ook maar zo'n neusspray gehaald en het geeft inderdaad verlichting en stopt voor even het voordurende snuiten. Helaas mag je deze maar 4x per dag gebruiken.
Heeft iemand bij deze verkoudheid die nu ook heerst ook overgeven gehad? Of heb ik gewoon 2 virusjes tegelijk te pakken?
Maartje1990 schreef:Monica24 schreef:Zit hier ook vreselijk te snotteren, heb tegen mijn pricipes in (vind het smerig voelen) ook maar zo'n neusspray gehaald en het geeft inderdaad verlichting en stopt voor even het voordurende snuiten. Helaas mag je deze maar 4x per dag gebruiken.
ik heb zo hard moeten hoesten 1 keer dat ik gewoon echt heb overgegeven... en ook een paar keer echt net er aan toe dat ik met m'n kop in de wc hing bang dat ik anders de boel zou... euhm.. jeweetwel... hoesten valt nu wel mee, alleen ik word gek van die snotneus en de daarbij komende hoofdpijn...