Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arvensis schreef:Ik zat me ook te bedenken, ik heb een brug achter mijn tanden. Is dat ook geen metaal? Ga het iig wel even melden, maar mss dat hier iemand dat weet?
Arvensis schreef:Ik zat me ook te bedenken, ik heb een brug achter mijn tanden. Is dat ook geen metaal? Ga het iig wel even melden, maar mss dat hier iemand dat weet?
Hermelijn schreef:Arvensis schreef:Ik zat me ook te bedenken, ik heb een brug achter mijn tanden. Is dat ook geen metaal? Ga het iig wel even melden, maar mss dat hier iemand dat weet?
Als het zo'n klein staafje is achter je voortanden is 't geen probleem. Grotere constructies zou een probleem kunnen zijn, dat zou je zeker moeten melden.
Ik ga er eigenlijk van uit dat het van ander materiaal is, gezien er wel veel mensen met zo'n brug. SSDesign schreef:En wat betreft de kalmeringsmiddelen... Ik had zelf nergens last van, maar in de ruimte naast het apparaat hingen overal briefjes met welke hoeveelheden kalmeringsmiddel nodig waren indien er iemand in paniek raakt. De naalden lagen zelfs al klaar incl. watjes en zo... Ik kreeg ook een ding in mijn handen, als er dan iets aan de hand was kon ik daar op drukken
.
.
. 
Ik heb het ook afgehaald toen ik mijn mri-scan had.
.
. take_one schreef:Oooh een MRI stelt echt helemaal niks voor!![]()
Je moet gewoon gaan liggen.. tunnel begint te draaien.. je moet soms even je adem inhouden en dat was het.
En ja het maakt wel wat geluid.. maar binnen een paar minuten is het waarschijnlijk allemaal gebeurd!

Ik ging me op een gegeven moment wel vervelen omdat de muziek niet boven de herrie uitkwam
Arvensis schreef:Maar vroeg me ook af, maakt het nog uit of je ongesteld bent??denk dat ze dat ook kunnen zien??
![]()
.
.
.
.