Eleionomae schreef:dat doe ik ook, en het voelt niet eens koud aan. Blote voeten in de sneeuw heb ik nog nooit geprobeertMaar ik loop wel buiten zonder jas
Me jas heb ik bijna nooit aan
Reed donderdadavond nog paard in me t-shirt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Veulen84 schreef:Oh wat deze dwaas trouwens ook doet. IJs breken in de waterbakken, en dan de stukken ijs er met je vingers uithalen. Dan gaan je handen 'roken' en tintelen zodra je bovenkomt.
Nann__ schreef:Nou gister ging ik met een vriendin samen foto's maken in Spaarnwoude met de paarden en toen keek ik in de sneeuw liep er ook iemand met blote voeten. Maar wij verklaarde die eerlijk gezegd voor gek..
. Ik was het niet in ieder geval. Als je tenen net zo gaan tintelen als je handen nadat ze weer opwarmen
.....Dank je wel, ik haak af... Liever met je blote voeten in het warme zand als ik het zeggen mag
Veulen84 schreef:Eleionomae schreef:dat doe ik ook, en het voelt niet eens koud aan. Blote voeten in de sneeuw heb ik nog nooit geprobeertMaar ik loop wel buiten zonder jas
Me jas heb ik bijna nooit aan![]()
Reed donderdadavond nog paard in me t-shirt
Nog nooit geprobeerd maar ga het zeker binnenkort eens uittesten, het klinkt best goed moet ik zeggen. Behalve de kou dan.
. Veeelste koud. Mij niet gezien
. Jongen van mn vorige school die heeft laatst in zn zwembroek languit in de sneeuw gelegen, nou ieder zn ding
.
.