Alleen heb ik soms 75 B en soms 75 C.
Verder pas bijna alles, met of zonder push-up.

kwaliteit van de Hunkenmöller is waardeloos..
Ik vind de 'jolante collectie' van Livera allemaal goede kwaliteit en zitten heerlijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BrittKitt schreef:Ik heb nog nooit een bh gehad die écht lekker zat en goed aansloot aan alle kanten
Ik heb 70C, maar ik zou liever een bh met 65 omvang hebben. Dan zit ie tenminste aangesloten en schuift ie niet mee als ik mijn armen eens omhoog doe ofzo. Plus dat ze dan nog wat mogen rekken in de was, nu zijn ze zo te groot na een keer dragen. Bovendien wil ik alleen voorgevormde beugelbh's, de rest vind ik vreselijk zitten en het doet weinig eer aan je borsten, om het zo maar te zeggen

. Dure bh's heb ik maar gewoon afgeschafd, want ik wil m'n geld ook nog aan andere dingen dan bh's kunnen uitgeven. Hunkemoller kom ik maar niet meer, kan daar nooit iets paasends vinden. H&M, daar doe ik 't maar mee. Ze zijn snel versleten, maar daar is de prijs ook naar.. En gezien 't feit dat geen enkele bh ooit 100% zit bij mij, ben ik ooit altijd blij als ik er weer 1 weg kan gooien.
. De andere kant blijft altijd keurig zitten.. Tamelijk genant als je de hele dag aan je bh zit te hijsen!
). Ik had zo'n voorgevormde bh van de Hunkemoller aan toen ik daar heen ging. Niet met echte vulling, maar wel met een dikkere stof dan alleen een dun (doorzichtig) stofje/kantje.

Dat ding zit heerlijk, door al die bandjes nooit meer afzakkertjes en m'n tietjes zien er pronto uit 
Dat gevoel dat ze alle kanten op kunnen vliegen is niet echt fijn. Ook zijn m'n tepels altijd wel stijf, wat ook niet erg charmant is
)