Maar als hij eruit is... Laat je dan wel even weten hoe lang hij was?
Daar ben ik dan stiekem weer heel benieuwd naar. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Wat vervelend zeg!
maar ik moet eerlijk zeggen..
Ik heb dit vroeger ook gehad, jeuk en kleine witte wormpjes..
helaas was ik een jaar of 8 ofzo, en wist neit dat ik ermee naar de dokter moest
het is vanzelf weggegaan...
Leslie90 schreef:Heb toch nog even verder gekeken, 2 jaar terug hebben artsen ontdekt dat ik Colitis ulcerosa heb, daarna nooit meer last van gehad. Info: http://www.mlds.nl/ziekten/139/colitis-ulcerosa/
Begin nu toch wel erg te twijfelen.. Als het echt Colitis is moet ik daar heel snel medicijnen voor krijgen voor het uitslaat naar andere plekkenAlleen ik weet nu niet wat ik daarmee moet, kan dan ook die witte dingetjes niet plaatsen. vandaag was er niks te zien trouwens :Y) haha
Kan kwalijk SEH binnen rennen en een darmonderzoek eisenalhoewel ik daar 2 jaar terug ook midden in de nacht zat.
MarjonTampon schreef:He gadsie. Dat is inderdaad een smerig idee, zo'n smerige parasiet in je!![]()
Maar als hij eruit is... Laat je dan wel even weten hoe lang hij was?Daar ben ik dan stiekem weer heel benieuwd naar.
echt ik vraag me af waarom ze dat hebben gedaan. Iig was ie erg lang
Focussed schreef:Aarswormen kunnen het ook zijn, dat zijn kleine wormpjes, vaak bewegen ze nog. En ze geven 's nachts erge jeuk, omdat ze dan uit je anus kruipen om rond dat gebied eitjes te leggen.
hoop dat ik dat nooit krijg 
)auk schreef:Gatver de gatver! Dat roept weer herinneringen op aan vroeger. Toen heb ik ook een keer wormen gehad (geen lintworm gelukkig, getverderrie die verhalen ervan wordt ik niet blij van en de TS ook niet denk ik)
Via de huisarts heb ik toen ook pillen gekregen (vies!!!! ze smaakte naar sinaasappelschil) eerst 1 en na 2 weken nog 1. Daarna waren ze weg en gelukkig nooit meer teruggezien. Maar het idee dat die in je zitten is echt heel heel goor!
ik kreeg 1x pillen die smaakte naar frambozen
en die daar voor en de andere erna vond in allemaal vies.. nooit meer mijn frambozen gehad
erger dan 2 jaar geleden. Heb nu zetpillen gehad voor 't weekend tot het onderzoek. Leslie90 schreef:Ben toch nog naar de spoedeisende hulp gegaan, vanavond na het eten kreeg ik pijnlijke steken in me buik, en ik begon sterretjes te zien en het geluid om me heen werd erg dof.
Lintworm kon het niet zijn volgens de arts. Colitis dus wel, maandag krijg ik gelijk een onderzoek aangezien mijn symptomen (afvallen), zal het wel een erge ontsteking zijnerger dan 2 jaar geleden. Heb nu zetpillen gehad voor 't weekend tot het onderzoek.
geerke schreef:Leslie90 schreef:Ben toch nog naar de spoedeisende hulp gegaan, vanavond na het eten kreeg ik pijnlijke steken in me buik, en ik begon sterretjes te zien en het geluid om me heen werd erg dof.
Lintworm kon het niet zijn volgens de arts. Colitis dus wel, maandag krijg ik gelijk een onderzoek aangezien mijn symptomen (afvallen), zal het wel een erge ontsteking zijnerger dan 2 jaar geleden. Heb nu zetpillen gehad voor 't weekend tot het onderzoek.
je het toch geen ziekte van crohn?
geerke schreef:tja....dat zijn ook ontstekingen in de darm...het ontloopt elkaar niet veel.
Het verschil zal zijn dat Crohn chronisch is?
spatter schreef:waha, nee, natuurlijk niet, een lintworm overleeft je maag niet
je krijgt (lint)wormen niet voor niets via eitjes binnen

Focussed schreef:Maar bij een lintworm heb je toch echt segmenten die lijken op pasta?
Leslie90 schreef:Ben toch nog naar de spoedeisende hulp gegaan, vanavond na het eten kreeg ik pijnlijke steken in me buik, en ik begon sterretjes te zien en het geluid om me heen werd erg dof.
Sterkte ermee! magda_90 schreef:Kan wel, dat zijn de proglattiden, ofwel de segmenten waarin de eieren van de lintworm zich in bevinden.
O bah meidSterkte ermee!