En als ik uit bad kom. Voor de spiegel gaan staan, mezelf eens goed in mijn gezicht slaan en zeggen: "Lisan, wat ben je toch een aansteller!"
En dan moet ik van mezelf iets leuks gaan doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wake_up schreef:Ts, ik weet niet of het bij je helpt, maar, probeer zoveel mogelijk afleiding zoekenWant vaak is het zo dat als mensen niet weten wat ze moeten doen, maar niks gaan doen, met als gevolg dat ze nergens meer zin in hebben en in een negatieve spiraal komen.
) heel hard muziek draaien en daarna naar buiten. Een flink stuk wandelen/fietsen of hardlopen. mexx1 schreef:Dan ga ik iets lekkers bakken, sowieso iets waar chocolade in zit. Zoals brownies, arretjescake of lekker avondeten.
Verder lekker in bad, nadat ik bij de paarden ben geweest...... Hihi en dan voel ik me meestal wel weer beter. Paarden zijn wat dat betreft een wondermiddel.
Ts: misschien kun je een filmpje kijken of ook iets bakken, of ben je niet zo'n kookfanaat??
Miracle_ schreef:mexx1 schreef:Dan ga ik iets lekkers bakken, sowieso iets waar chocolade in zit. Zoals brownies, arretjescake of lekker avondeten.
Verder lekker in bad, nadat ik bij de paarden ben geweest...... Hihi en dan voel ik me meestal wel weer beter. Paarden zijn wat dat betreft een wondermiddel.
Ts: misschien kun je een filmpje kijken of ook iets bakken, of ben je niet zo'n kookfanaat??
Jawel, ik vind koken erg leuk! Alleen helaas hebben we niks in huis en is het zondag.. Idee voor morgen!
)
. InekeH87 schreef:Bokt can cure al problems! We moeten hier het dipjestopic van maken. Iedereen die zich minder voelt kan hier zijn hart luchten en dan maken wij hun dag weer goed!
(sorry ik ben heel positief ingesteld vandaag, ik blijf ondanks alle tegenslag lachen!!! ( met dank aan bassie & adriaan, wat er ook gebeurt altijd blijven lachen))