permanente make-up ervaringen.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:40

ik heb (13 jaar geleden ofzo) ooit wenkbrouwen laten tattoeren met permanente make up.
Nooit meer!!!
Was een vreselijke ervaring (pijn) en eigenlijk heel lelijk! Was blij dat het na 6 jaar ong nauwelijks meer te zien was.

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 16:41

Nou ik wou dat de eerste keer ook meteen zo was gegaan maar ja niets aan te doen, ik voelde eigenlijk bijna helemaal niets en de zwelling is ook heel erg weinig.
Ik vind het mooi geworden maar echt goed zien hoe het echt word kan pas over een week of 2 a 3.
Maar ik zal proberen foto's te maken hoe het nu is en over een week of 2/3

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 16:42

rapido schreef:
ik heb (13 jaar geleden ofzo) ooit wenkbrouwen laten tattoeren met permanente make up.
Nooit meer!!!
Was een vreselijke ervaring (pijn) en eigenlijk heel lelijk! Was blij dat het na 6 jaar ong nauwelijks meer te zien was.

Maar in 13 jaar is er natuurlijk heel erg veel verranderd kwa techniek en inktsoorten.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:42

rapido schreef:
iWas een vreselijke ervaring (pijn) en eigenlijk heel lelijk! Was blij dat het na 6 jaar ong nauwelijks meer te zien was.
Heb je dan serieus 6 jaar met lelijke wenkbrauwen gelopen? Hoe kwam het dat het niet mooi was?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:43

rapido schreef:
Nooit meer!!!

Mijn wenkbrauwen zijn gisteren voor de 4de en laatste keer gedaan. Dit was de laatste finishing touch. Het pakte pas goed na 3 x. (met steeds een maand ertussen)
Ik vind het echt heel mooi geworden, ben er super blij mee en totaal geen spijt. Er wordt vantevoren precies besproken wat je wilt en welke vorm er het beste bij je gezicht past. Je mag zelf eerst tekenen en dan pas tatoueert ze.
Het was dan ook een heel ervaren bekende die het deed in een gerenomeerde kliniek. Je betaalt er voor maar je krijgt er wel iets voor terug!

Ze werken ook met hairstroke-techniek, haartjes tekenen. Ook mengen ze kleuren verf en het wordt heel natuurlijk.
Pijnloos is het niet maar als ze je goed verdoven met zalf en met de tatoueernaald zelf voel je geen echte pijn, hooguit vervelend gevoel.

Esgaroth

Re: permanente make-up ervaringen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:53

Wil je het laten zien? Ik ben nu wel heel benieuwd!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:58

In het begin had ik er serieuse korsten op en durfde ik geeneens naar buiten!! En dan dik vaseline moeten smeren, bah geen gezicht was dat!
Het bleef niet 6 jaar lelijk want het vervaagde wel een deel natuurlijk maar het was zo getekend zeg maar! Ben blij dat ik nu mijn eigen wenkbrauwen weer heb want die had ik toen te veel/vaak geplukt en bleven weg :oo
Ik geloof ook dat de techniek nu wel beter zou zijn na zoveel jaar. Toen stond het nog in de kinder schoenen en betaalde ik er meen ik 700 gulden voor. Was een hoop centen toen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:27

Die korsten is heel logisch want het is een wond! Ik heb nu ook een korst. Die valt er over een paar dagen af. Net als de vorige 3 keren. Als die korst eraf is zit er gewoon mooi donkerblond/bruin (net wat er uitgekozen is qua verf) onder.
Ze maken gewoon wondjes, ze prikken steeds in je huid, het bloedt ook als ze bezig zijn, dat is logisch. Daarna heeft je huid tijd nodig om te helen. Daarom moet er minimaal een maand tussen de behandelingen zitten. En je moet de korsten vet houden met vaseline (of spul wat je meekrijgt) om te zorgen dat die korst zo lang mogelijk blijft zitten en niet eraf breekt, dan trek je namelijk ook huid mee incl. de kleur. Je huid moet heel blijven en dus moet die korst er heel langzaam rustig vanaf kunnen gaan. Het moet soepel blijven.

Ik kan je dus een foto per PB sturen over een dag of 4. Nu heb ik ook nog even zwarte korsten. Eindresultaat na 4 x is er over een paar dagen. :)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:33

Nou ja ik vond het gewoon een verschrikking! Voelde me net een oud dametje met van die streepjes getekend op het gezicht!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:37

rapido schreef:
Nou ja ik vond het gewoon een verschrikking! Voelde me net een oud dametje met van die streepjes getekend op het gezicht!

Ja de eerste paar dagen wel ja, maar het resultaat daarna is super! En je kan altijd zelf bijtekenen daarna als je zou willen he?

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 19:42

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Let niet op de zwelling en aders in mijn ogen dit was een uurtje na de behandeling.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:33

Ok nice! Ziet er best netjes uit toch?

Terpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:00

ziet er wel mooi uit, ben benieuwd hoe het over een paar weken is. Hoeveel kost zoiets nou? Zou wel best ideaal zijn :P