Veel afvallen door weinig doen?! klopt dat wel?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:49

lovelygirly schreef:
Issy schreef:
Op http://www.valtaf.nl kun je graits je aanmelden je gewicht invullen, en bijhuden wat je eet, de site rekent uit hoeveel kalorieen je dan gegeten hebt, en hoeveel koolhydraten en hoeveel vet. Je kunt ook invullen wat je aan activiteiten gedaan hebt, en als je niet sport kun je dus ook je werk invullen, zelfs autorijden etc. De site rekent uit hoeveel kalorieen je verbrand op een dag.
Het mooie is dus dat je inzicht krijgt in je eetgewoonte, en je activiteiten per dag.

Super de site.Snap het alleen niet echt. :o

Wat snap je niet? dan kan ik je er misschien doorheen loodsen.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 11:11

Nou ik ben er uit.
Ik kon eerst mijn profiel allemaal niet bewerken.
maar dat knopje heb ik nu gevonden. :Y)
Alleen gram van het eten en alles weet ik allemaal niet. :')

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 12:48

Dat begin ik steeds meer onder de knie te krijgen, je kunt ook vaak 1 stuk invullen, als je dan 2 aardappels eet vul je 2 stuk in, en dan rekent hij het vanzelf uit, dit geldt ook voor een plakje beleg enzo. Bij de meeste dingen let ik wat er op de verpakking staat, daar staat toch vaak op 100 gram sla of 150 gram vlees, en dat voer ik dan in. Als je vlees of vis bakt en ipv boter, olijfolie gebruikt, gebruik je vaak 1 eeteetlepel olijfolie, dat staat gelijk aan 10 ml.
Een groot glas drinken rekenen zij vaak 200 ml per glas. Een klein glas 150 ml.

Je kunt evt. thuis een weegschaal kopen om je eten af te wegen, maar ik vind dat ondingen neemt veel plaats in beslag, en als je naar de verpakking kijkt kom je er ook wel uit.