Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik dacht datje bedoelde als je paracet en ibu samen nam 

miss_lizje schreef:Oja weet je wat bij mij wel werkte: heel veel chocola, chips en andere vette dingen eten. Dan voelde ik me gelijk een stuk beter en begon de pijn pas weer na een 3 kwatier. Soms als ik tegelijkertijd met ma was lagen we samen op bed met een hele doos chocolaatjes
.

phormicola schreef:Paracetamol verdunt wel degelijk je bloed. Mijn moeder heeft bloedverdunners en mag geen paracetamol slikken omdat d'r bloed dan net water is
Ik werk in de thuiszorg en veel van m'n mensen gebruiken bloedverdunners in combinatie met paracetamol. sterker nog, ze mogen alleen maar paracetamol gebruiken bij de bloedverdunners omdat de paracetamol het bloed niet extra verdunt. iets wat asprine wel doet. ibubrufen en bloedverdunners wordt ook sterk afgeraden. deze combinatie kan ook bloedverdunnend werken.
Werkt nog beter dan paracetamol. SadyLady schreef:Annemijn schreef:Je kunt de pijn dus enkel verlichten, niet voorkomen helaas!
Als je aan de pil gaat, word die pijn vaak wel heel stuk minder/gaat helemaal over..
)