Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Caira schreef:was het ook, de tandarts heeft hem eruitgehaald en is verder gegaan. Toen ik de stoel uitstapte voelde ik al wat, toen ik mijn jas aan had en de praktijk uitliep kon ik mijn tong tussen mijn voortanden steken
Flew schreef:Ik heb sowieso al 5 jaar, maar ik denk wel langer een spalkje achter mijn voortanden. Zonet nam ik een hap brood, en jahoor, spalkje los. Voor zover ik kan voelen is hij precies voor de helft los zeg maar, de rechterkant wel, de linkerkant niet. Nou ben ik benieuwd of het kwaad kan voor mijn gebit om hem eruit te halen, zal mijn gebit dan toch weer naar zijn oude stand terug gaan?
Alweer 2 jaar geleden denk ik en mijn tanden staan nog net zo als toen dat ding eruit ging. Maargoed, vond het dan ook een ramp dat spalkje, kon niks normaal eten of het zat ertussen! Ben nog nooit zo blij geweest met die orto, moest wel tekenen enzo dat ík dat ding echt eruit wou en eigen risico blabla. Volgens hem zouden mijn tanden binnen een week tot een paar maanden alweer scheef staan, mooi niet dus
Onder heb ik het spalkje wel nog, moet zeggen dat ik daar ook minder last van heb, maar toch, als die ooit los gaat mag die ook eruit.

dacht al dat de tweede van rechts misschien los zat dus wilde al een afspraak maken (afgelopen week naar londen geweest dus kon niet bellen), maar de rechtse is dus nu ook los. Ik voel geen extra druk oid dus ik denk dat die tweede van rechts idd al los was.Calanddra schreef:En wat als hij op vrijdagavond bij twee bolletjes is los gegaan?
nam net een snoepje en ja hoordacht al dat de tweede van rechts misschien los zat dus wilde al een afspraak maken (afgelopen week naar londen geweest dus kon niet bellen), maar de rechtse is dus nu ook los. Ik voel geen extra druk oid dus ik denk dat die tweede van rechts idd al los was.
Maar ja, wat nu? Kan maandag pas bellen en heb nog nooit gehad dat ik dezelfde dag nog terecht kon.
hij steekt niet heel erg uit, maar voel het puntje van het uiteinde wel constant zowat met mn tong.