emotioneel tijdens menstruatie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: emotioneel tijdens menstruatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:21

Ik ben rond de eisprong op zn emotioneelst.
En rond mn menstruatie eet ik me gek aan chocola, en krijg ik de enorme drang om dingen te kopen :? Het maakt niet uit wat, maar ik word echt blut van bijna ongesteld zijn :7

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:02

eenitraM schreef:
Jaa hoor.

En voordat ik ongesteld moet worden wordt ik heel laks met mijn handen. Kan niets meer vasthouden en gooi alles om. Alsof ik stront aan mijn handen heb.

_O-

Zo herkenbaar, ik breek gegarandeerd een bord, of m'n lievelingsglas van de maand 8-)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:04

Emotioneler worden dat heb ik ook hoor :')
Zit gelijk om alles te janken en vat dingen veel erger op dan ze bedoeld zijn :+ .

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:56

Destino schreef:
Emotioneler worden dat heb ik ook hoor :')
Zit gelijk om alles te janken en vat dingen veel erger op dan ze bedoeld zijn :+ .

Precies het zelfde bij mij! :\ Even een flinke huilbui en daarna is alles wel weer normaal... Vind het toch maar vervelend :(

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:09

Ik zit nu op de laatste dag van mn menstruatie en net maar weer bewezen hoe labiel ik dan ben. Enorm huilbui gehad bij manlief. De schat troostte me gelukkig goed en hij weet waar het door komt. Geen idee ook waarom ik moest huilen, maar dikke tranen en ik kon niet meer stoppen.

Hormonen.... *zucht* :n

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:11

*meld zich ook*
mijn hormonen maken soms een monster van me... jankmonster

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:13

Ik ken het helaas. Idd zo labiel als maar zijn kan. Vooral mijn vriend is dan de dupe, om de kleinste dingen maak ik een crisis en scheld ik hem de huid vol, of ik huil om de kleinste dingen. Om na een half uur razen te beseffen dat het heel zielig is voor hem en dan weer met sorry komen aankruipen. Nee ik ben niet te harden tijdens de dagen.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:14

haha ik herken me in veel verhaaltjes hier, vooral mijn zusje is niet veilig bij mij als ik ongesteld ben, dan kan ik niets meer van haar hebben :+ Niet zo leuk voor haar, maar tja ik kan er nu eenmaal niets aan doen :o

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:30

Ja ik heb ook last van PMS, helaas.. Ik word vooral heel erg onzeker en mijn arme vriendje krijgt dit allemaal over zich heen.. Gelukkig heb ik er maar 3 dagen last van, als ik eenmaal ongesteld ben is het weg.. Maar vind het vooral zielig voor hem :+

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:46

Ja,nog èèn die woest aantrekkelijk wordt....Begint een week van te voren en berg je dan maar!!!Heel sneu voor de rest van de fam.
Ik ben er ook dan heilig van overtuigd dat het niet aan mij ligt maar aan de rest van de wereld!!!Ze zijn allemaal gek geworden....totdat ik ongesteld word,dan is het ook meteen over.Dan ben ik n.l. een dag "zielig " en heb ik het gevoel dat ik dood ga.Zo`n erge buikpijn.Ik weet precies of hèt ei van links of rechts komt(sinds de steralisatie is dat heel erg).
Dan een paar dagen goed en dan krijg ik koppijn/migraine???!!
Ik ben gewoon 2 week niet van deze wereld......
Ja ja,happy periods -:(-

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 10:42

Normaal alleen last van vreetbuien, maar in combinatie met mijn toetsweek (ja, tegelijk. Altijd fijn gepland zulke dingen), ben ik zoo prikkelbaar. Arme vriend moet het steeds verduren :(:) Maar hij weet dat ik normaal niet zo ben en ik verontschuldig me ook voor m'n gedrag. Ik ben momenteel vreselijk :o
Maar na vandaag zijn zowel de toetsweek als bloedperiode weer over, dus ben ik weer m'n vrolijke zelf :D