Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dirtchick schreef:Ergste ongeluk wat ik heb gezien staat nu nog op mijn netvlies. Ik was 12 jaar oud, ik was aan het fietsen met een vriendinnetje. We kwamen haar kleine buurmeisje Laura van 5 jaar nog tegen en vertelde heel trots over haar nieuwe fiets. Nog geen 15 minuten laten hoorden we een hoop gegil, hetzelfde meisje Laura was een oprit op gefietst en tegelijkertijd kwam er een vrachtwagen aan die achteruit de oprit inging. Hij heeft het meisje niet gezien omdat ze precies in de dodehoek zat van de vrachtwagen. Hij is over haar heen gereden. Daar lag ze dan, alles lag open, haar hoofd was open gebarsten en er kwam allemaal gele vloeitstof uit. Ik stond te trillen op mn benen. Haar ouders woonde precies ernaast ( bedrijf en woning aan huis). Zij hebben het ook gezien het was zo tragisch allemaal. Het is een moment dat ik nooit vergeet. Laura was op slag dood.

(Hereweg in Groningen)
Pollewoppy schreef:Ik heb gisteren een heel fijn gesprek gehad met een mevrouw van Slachtofferhulp. Ze heeft mijn verhaal aangehoord en kon me veel vertellen over wat ik de komende tijd kon verwachten. Ze vertelde ook dat mijn klachten niet raar waren en dat het er allemaal bij hoort. We hebben meer dan een uur zitten praten. Ook heb ik wat folders meegekregen. Ze belt me binnenkort nog weer om te horen hoe het gaat en of ik behoefte heb aan nog een afspraak.
Weet je al iets over het slachtoffer? 
Goed dat je de slachtofferhulp hebt ingeschakelt.