Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Finstar1991 schreef:Mijn hormoonspiegel is ook veranderd, als het zo is, ben ik blij dat bij mij dr niet zon raar ding uit is gekomen..

piewie schreef:Waarom denkt iedereen meteen aan een miskraam.
Het is heel normaal dat je slijmproppen verliest tijdens je menstruatie. Wanneer je aan de pil gaat veranderd je hormoon huishouding, dus je kunt van de pil ook labieler worden (reden waarom ik de pil niet gebruik).
En als je zelf denkt dat het een miskraam is, kan je lichaam er ook zo op reageren dat je een zwanger gevoel krijgt.
Zelf denk ik dat het geen miskraam is geweest, maar een normale slijmprop.
Ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar de uitslag van de HA.
' trek ik mn broek naar beneden zit er een klont van 4 bij 4 cm in mn ondergoed. zat een vliesje omheen en was echt best wel hard.Missie1985 schreef:hoi bokkers: nou ik ben bij de HA geweest, en na mijn verhaal aangehoord te hebben... heb ik een onderzoek gehad...na enig gedruk op mijn buik, en ander onderzoek...kwam eruit dat ik eerst een zwangerschapstest moest doen, en als daar niks uit kwam dan moest ik weer terug komen. Want ze dacht zelf dat ik zwanger was, en dat die prop idd of een slijmprop was, of misschien inderdaad een miskraam, dus ik ga morgen nog maar is een test doen, maar ik voel me niet zwanger dus ik ga der ook niet vanuit dat ik zwanger ben, want ze zeggen altijd dat een vrouw zoiets aan kan voelen toch?
in elk geval iedereen bedankt voor het medeleven