Kanelly schreef:Potje plassen, bloedje en hoppeta ook een wattenstaafje erin
Wattenstaafje?
Man, in dat geval mag een man blij zijn als ie een kleintje heeft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Toen kreeg ik twee lange wattenstaafjes mee naar de wc, zelf even 'roeren' en in een potje doen en inleveren.
Verder niets.
Ik heb alleen maar goede ervaringen ermee. Laat me elk half jaar voor de zekerheid testen. Heb geen raar/wild seksleven, nooit ONSs gehad en vertrouw mezelf wel, maar mijn vriendjes nooit.
Mannen zijn niet te vertrouwen, haha! 

jannie86 schreef:als ze je nou van onderen gaan bekijken, vraag ik me af, hoe doe je dat, ben je geschoren, bijgehouden, of een oerwoud? (dit is vast off-topic)
flair schreef:Toen ik bij de huisarts vroeg om een test kreeg ik alleen een uitstrijkje (met eendebek) en dus geen urine of bloedtest... Geloof dat voor hiv of herpes wel een bloedtest nodig is. Alleen is het praktisch onmogelijk om herpes niet te merken en ik ging zonder klachten.
Noon schreef:Pfff, vind het wel fijn dat je nu even erg uitgebreid kan lezen hoe het allemaal een beetje in zn werk gaat. En ervaringen...Ik wil voor mezelf nog een test af laten nemen bij de GGD, maar zit er al zolang tegenaan te hikken
)
aardbeitje_ schreef:Ik wil eigenlijk ook een soa test laten doen, maar wil absoluut niet bij mijn huisarts (mannelijk en ik vertrouw hem niet)
En ik ben enorm bang voor de uitslag.
denk dat ik deze maand toch wel even een afspraak ga maken bij de GGD. alleen hoop ik wel dat ze daar fatsoenlijk bloed kunnen prikken. bij mij krijgen ze het op de een of andere manier altijd voor elkaar om door mn ader heen de prikken of ernaast:S en dat een aantal keren achter elkaar...(in het ziekenhuis dan) Elianna_ schreef:Volgens mij kan zo'n HIV test ook pas na 3 maanden, toch ?
Heb je bij HIV ook sowieso klachten ? Of is dat alleen bij Herpes ?
Ik ging er overigens ook heen zónder klachten, puur voor de zekerheid.
Elianna_ schreef:Noon schreef:Pfff, vind het wel fijn dat je nu even erg uitgebreid kan lezen hoe het allemaal een beetje in zn werk gaat. En ervaringen...Ik wil voor mezelf nog een test af laten nemen bij de GGD, maar zit er al zolang tegenaan te hikken
Gewoon gaan! Echt waar. Mocht je wel een soa hebben, en je hebt het niet door, dan kan je uiteindelijk ontvruchtbaar worden!
Het stelt allemaal niks voor. Sowieso voor zo'n dokter hoef je, je niet te schamen. Die doen dat echt wel vaker.
Ze zei ook tegen mij; ''Het is helemaal niet erg! Wij zijn ook jong geweest, en hebben toen ook wel eens een foutje gemaakt''.
Ook zei ze nog dat ze het heel knap van me vondt dat ik naar de dokter was gegaan, want veel jongeren denken veel te makkelijk over soa's, of durven niet (ik ben zelf zestien jaar).