Make up laten zitten tijdens slapen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: Make up laten zitten tijdens slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:01

Ik laat meestal me mascara zitten, ben ik te lui om het eraf te halen en doe het dan pas de volgende ochtend, pure luiheid ahah

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:02

Ik gebruik eigenlijk nooit foundation of poeder, alleen oogschaduw en masacara. Dit laat ik een enkele keer zitten, als ik echt geen zin heb of het vergeet, maar meestal haal ik het eraf.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:05

KiWiKo schreef:
ik kan mijn makeup er niet afhalen........... gaat erg pijnlijk worden zou ik dat wel doen :)

Heb je het getatoeerd?
Of heb je géén make up? *kent Kim zo langzamerhand een klein beetje en verwacht een sarcastische opmerking*

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:08

Is al antwoord op geweest; ze heeft getatoueerde make-up :D

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:09

Ik doe altijd alleen mascara en oogpotlood op, oogpotlood is niet waterproof dus vaak aan het einde van de dag er wel af en de mascara laat ik gewoon zitten. Ik heb nooit last van geirriteerde ogen oid, ik haal het de volgende ochtend er gewoon af onder de douche. Het is namelijk ook geen waterproof mascara :D

Foundation etc. is denk ik wel slecht om er op te laten zitten.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:10

MamaMiesje schreef:

Das eng. :=
Gek zijn die mensen. (sorry! :+ )

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:11

Ik doe ook alleen maar mascara en oogpotlood op. Voor foundation ben ik te lui en zie het nut er niet echt van in.
Heb nog nooit last van het achtergebleven spul, dus laat t dr mooi opzitten :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:13

Ik draag alleen mascara en oogpotloot, en dat laat ik bijna altijd zitten. Ik maak wel elke avond mijn gezicht schoon, vergeet het dan gewoon om het er af te halen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:14

Foundation/poeder dat haal ik er onder de douche af, gewoon onder de douche even washandje erover en klaar. De laatste tijd haal ik ook wel me mascara dr af. Gewoon een lotion op een wattenschijfje en effe heen en weer. Vroeger deed ik dit echt bijna nooit... Ik merk wel dat ik soms last heb van me ogen, en dat ze volgens mij dan ook wel tegen een beginnende ontsteking aanzitten ofzo.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:17

Ik haal het er wel altijd af, eigenlijk gaat het er automatisch af onder de douche. :+ Maar als ik het laat zitten, en doe 'smorgens weer mascara op, krijg ik echt van die klonterige aan elkaar geplakte spinnenpootjes mascara... :+

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:19

Ik haal alles er 's avonds af. Anders plakken mijn wimpers 's morgens helemaal aan elkaar en zitten er allemaal zwarte vegen om mijn ogen. :+
En het voelt vies.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:19

xxxdonja schreef:
Ik haal het er wel altijd af, eigenlijk gaat het er automatisch af onder de douche. :+ Maar als ik het laat zitten, en doe 'smorgens weer mascara op, krijg ik echt van die klonterige aan elkaar geplakte spinnenpootjes mascara... :+

daar heb ik ook een beetje last van haha

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:22

Haal mijn make-up er altijd af voor het slapen gaan. Blijft mijn kussensloop tenminste ook schoon en vind het ook wel wat frisser eerlijk gezegd. Onder de douche gaat je make-up er echt niet af als je waterproof gebruikt trouwens.

Ik gebruik altijd Garnier 2 in 1 Clean Sensitive lotion, daarna cremetje er op en klaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:35

MamaMiesje schreef:
Afgezien al van dat het slecht voor je huid is, maar....gatverdamme en je kussen/beddengoed dan? Alles onder de viezigheid van make-up, huidvet en het vuil van alle dag...Jakkes...

je kwijl is ook niet echt lekker fris ofzo, en bijna iedereen kwijlt wel in zn slaap :+ :+ :+

Je beddengoed is uberhaupt niet zo lekker fris als je er zo over nadenkt.

Soms ben ik wel eens te lui om het er af te halen, maar ik douch altijd 's avonds, en ik gebruik geen waterproof. De enkele keer dat ik dat niet doe en mijn make-up laat zitten overigens, zit het de volgende dag nou niet echt bepaald zo charmant dat ik denk 'goh laat ik zo eens naar school gaan' :P Dan haal ik het er als nog af..!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:47

Je make up laten zitten is zó slecht voor je huid. Je krijgt er eerder puistjes van en als je oog make up laat zitten krijg je eerder rimpels.
Ik haal mijn make up er altijd af voordat ik ga slapen, ookal ben ik moe of kom ik net terug van uitgaan.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:09

Ik haal het er ook altijd af :j

Toen ik een jaar of 15 was heb ik er wel een keer mee geslapen en toen werd ik wakker en toen zaten me wimpers aan elkaar geplakt en kreeg gewoon me ogen niet open zonder te wrijven en toen ik wreef had ik een kaal plekje tussen de rest en dat viel echt heel erg op!
sinds dien haal ik het er echt af ookal ben ik super moe!

en van foundation krijg ik ook puisten als ik het er niet afhaal.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:16

Ik gebruik meestal alleen mascara en was het er iedere avond af onder de douche.
Daarna moet ik nog wel met wat reiniger aan de slag maar dat is zo gepiept.
Als ik s'ochtends heel vroeg op met dan laat ik het nog wel eens zitten(en stap ik dus de volgende dag zo de deur uit) maar dan heb ik het gevoel of er zand in mijn ogen zit!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:19

Ik haal mijn make up er altijd af. Doe ik dit niet moet ik het 's morgens alsnog doen, het zit niet meer in die mate dat ik er nog een hele dag mee kan lopen.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:23

Bij mij gaat het er altijd af, anders slaap ik niet lekker, en word ik ook niet lekker wakker. Merk het dan ook aan me ogen met het wakker worden als ik het erop laat zitten, dus nee ik haal het er altijd af, ook beter voor je ogen, wimpers en je huid. (ik gebruik mascara, eye-liner (soms) & oogpotlood)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:32

Ik haal mijn make up er altijd af met een goede reiniging, je moet immers toch ook je nachtverzorging op doen??

Ik snap trouwens echt niet dat mensen met water reinigen! Daar krijg je vet en vuildeeltjes etc echt niet mee weg! Je aanrecht maak je toch ook niet schoon met alleen water ;) Water droogt je huid ook nog eens gigantisch uit. Het is ook nog eens zonde om daarna cremes of make up op te doen, want die kunnen zo nooit goed hun werk doen! En ondertussen maar klagen dat merk X niet werkt en merk Y niet goed blijft zitten ;)

Als je niet goed reinigt kunnen al die deeltjes voor veel problemen zorgen, van vroegtijdige huidveroudering tot puistjes en wat je vaak ziet: een hele grauwe teint!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:41

Ik laat het ook vaak zitten, ben ontiegelijk lui 's avonds, niet vooruit te branden.
En tja, de volgende ochtend...'t hangt ervanaf wat ik de dag ervoor droeg en hoe 't eruit ziet. Vaak zit m'n oogpotlood en mascara nog prima, beetje bijwerken, klaar!
Foundation haal ik er dan wel 's ochtends af en doe ik weer opnieuw. Ik heb foundation van Mac, ziet er niet nep uit. Zelfs als ik het er niet zou afhalen en gewoon een nieuw laagje eroverheen zou doen met wat poeder zou het er nog te gek uitzien.

Ik heb overigens nooit last van geirriteerde ogen oid, soms wel eens een pukkeltje, maar ach, wie niet? ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 07:23

moonfish13 schreef:
MamaMiesje schreef:

Das eng. :=
Gek zijn die mensen. (sorry! :+ )

en bedankt!! _-:( |( ^)

Ik heb de lijntjes van mijn ogen getatoueerd, Heerlijk.......... loopt niet uit als het warm is, heb nooit meer een blote billen gezicht, en ik hoef me nooit op te maken :)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 07:26

Het is beter voor je huid om het eraf te halen
maar ik laat het er meestal opzitten en haal het er smorgens af omdat ik er sávonds geen zin in heb :P

maar bij mij zit me make-up niet meer s'morgens hoor haha

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 07:40

Ik haal het er ook altijd af of ik moet er echt geen zin in hebben.
Maar mocht me dochtertje dan snachts wakker worden om haar voeding dan vind ik het alsnog irriteren en ga ik de make up er midden in de nacht afhalen haha

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 09:31

Ik gebruik ´s avonds eigenlijk altijd een facewash die gelijk mijn make-up verwijdert. Of een reinigingsdoekje van de Hema. Daarna doe ik immers mijn nachtverzorging nog op, dat doe ik liever op een schone huid.

Bij uitzondering sla ik dat over, maar dan doe ik het alsnog de volgende morgen voor ik mijn gezichtsverzorging en nieuwe make-up op doe.

Maar ook als ik een dag geen make-up draag doe ik eigenlijk altijd ´s avonds mijn gezicht reinigen. Geen slechte gewoonte lijkt me ;)

Mascara niet (of niet goed) afhalen merk ik smorgens ook gelijk. Rare spinnenpoten wimpers, maar het is maar wat je mooi vindt natuurlijk :+