'S nachts niet kunnen slapen. [ Blessure ]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Re: 'S nachts niet kunnen slapen. [ Blessure ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:51

Heb je geen pijnstillers gehad?
Ik heb (helaas) ook een dik half jaar van blessure na blessure achter de rug (ook geen banketstaaf) en ik nam voor het slapen gaan Dyclofenac met 2 paracetemol, dat werkt dan goed zodra je naar bed gaat en meestal sliep ik dan wel redelijk. Je kan nog extra paracetamol naast je bed leggen voor als je 's nachts wakker wordt en je echt pijn hebt..

Vind het heel naar voor je, hoop dat de pijn snel minder wordt!!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 13:53

Ik heb wel pijnstillers, maar ik word zelf een beetje naar van Dyclofenac. Word er erg dizzy van .

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:58

Je kan naar je huisarts bellen of je wat anders mag? Ik kreeg erg last van m'n maag van die dyclofenac, toen kreeg ik Arthrotec, dat is met een 'ingebouwde' maagbeschermer en dat ging beter. Wellicht is er een pijnstiller waar je je niet zo naar van gaat voelen, want als je zoveel pijn hebt zijn pijnstillers geen overbodige luxe!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 13:59

's avonds heb ik niet heel erg veel pijn want paracetamol helpt wel een beetje. Het is meer dat ik beneden in een ander bed lig, en niet kan draaien enz.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:02

Ah op die manier :o (sorry heb niet het hele topic doorgelezen)

Sja een ander bed slaapt altijd vreemd, en je niet kunnen bewegen terwijl je dat normaal altijd doet is ook niet fijn :n
Hoe gek het ook klinkt, het gaat wel een beetje wennen.. ik heb bijna 2 jaar niet op m'n schouder kunnen liggen, en bijna een half jaar alleen op m'n rug..
Zodra de pijn wat minder wordt lig je al een stuk prettiger, vandaar dat ik zei dat een wat zwaardere pijnstiller voor het slapen gaan best fijn is!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 18:27

Ik heb mijn nek, onderrug, heupen en bekken ook zwaar gekneust gehad. En ik ging gewoon heel moeizaam naar boven en in mijn eigen bed liggen. No way dat ik op de bank ga liggen wordt alles alleen maar erger en stijver van. Ik zou gewoon ff doorbijten en naar boven lopen, ik wil echt niet vervelend overkomen maar je praat jezelf ook een beetje zielig want je kan volgens jou helemaal niks nog niet eens de afstandsbediening pakken. Nou dan wordt het nog moeilijk als je moet plassen.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 18:57

Mezelf zielig praten? Nee, absoluut niet!
Die dag was het net gebeurd en lag ik al helemaal ingepakt onder een dekbed. Afstandbediening etc had ik niet bij de hand en was erg pijnlijk om te pakken.

Vanavond een paar tijdschriften naast de bank, laptop, leerboeken en dan kom ik de nacht vast door. :)