Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Na de 7 prikken in het ziekenhuis vielen de 3 prikjes die ik vandaag kreeg ontzettend mee. Voor de rest heb ik geen enkel keer gekraak gehoord terwijl ik dat in het ziekenhuis al hoorde toen hij ging snijden! Voor de rest heb ik nu een watje in mijn mond om het bloeden te stoppen maar heb tot nu toe nog geen bloed geproefd. De kaakchirurg die ik nu had was echt super en heeft volgens hem niets van mijn zenuwen gemerkt ik werkte zelfs goed mee zei hij. Zo zie je maar weer wat een verschil. Voor mensen in die buurt van Rotterdam is deze kaakchirurg echt aan te raden! Ik weet niet of ik zijn naam mag noemen maar doe het toch: Dhr Do Quang in Papendrecht.
Het kan inderdaad ook gewoon normaal en relax.. 
. KimJenda schreef:ik heb ze er ook onder narcose uit gehaald, ben namelijk erg bang voor bloed etc. En anders had ik ze laten zitten!
Maar onder narcose is me erg goed bevallen, je merkt er helemaal niks van. Nadeel was wel dat ik de hele dag in het ziekenhuis moest blijven om goed bij te komen van de narcose. En ze halen dan in 1 keer alle 4 de kiezen eruit, dus je hebt wel flink van napijn..... en eten gaat erg lastig als ze er aan alle kanten tegelijk uit zijn.